کد خبر : 1694005 | 15 تیر 1399 ساعت 20:16 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو سیمئونه جدیدترین مشتری ستاره ناکام بارسلونا

به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید شرایط جذب فکر کوتینیو از بارسلونا را دنبال می کند.

دیگو سیمئونه جدیدترین مشتری ستاره ناکام بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 
کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

1499374

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا نیز قصد دارد کوتینیو را به فروش برساند و هیچ برنامه‌ای برای حفظ این بازیکن ندارد. طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره آینده این هافبک برزیلی مطرح شد و گفته شد که احتمالاً لیگ برتر انگلیس مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود اما حالا دون بالون مدعی شده که رقیب بارسا در لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید نیز به جذب کوتینیو علاقمند است و دیگو سیمئونه قصد دارد برای تقویت تیمش این بازیکن را به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها