کد خبر : 1694013 | 15 تیر 1399 ساعت 20:38 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان بابت جدایی اشرف باید پاسخگو باشد

الخاندرو کامانو، مدیر برنامه اشرف حکیمی مدعی شد بی محلی زین الدین زیدان عامل اصلی انتقال موکلش به اینتر بود.

زیدان بابت جدایی اشرف باید پاسخگو باشد


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده اشرف حکیمی در ترکیب اینتر باعث شده بود هواداران رئال مادرید امیدوار به حضور یک مدافع راست باکیفیت در ترکیب این تیم برای فصل بعد باشند. اما در کمال تعجب چند روز قبل خبر توافق این ستاره 22 ساله و مراکشی با باشگاه اینتر منتشر شد و حالا الخاندرو کامانو فاش کرد آنتونیو کونته و پروژه او موکلش را راضی به انتقال به سن سیرو کرده است.

 

1507719

 

الخاندرو کامانو گفت: "زین الدین زیدان دلیل انتقال اشرف حکیمی به اینتر است. زیزو باید توضیح دهد که چرا او حتی هرگز یک تماس نیز با این بازیکن نگرفت. من فکر نمی کنم با توجه به حضور بازیکنی مثل دنی کارواخال، بازگشت اشرف حکیمی به رئال مادرید برای او مناسب بود، اما من مطمئن هستم که آینده این بازیکن پس از این قدم رو به جلو درخشان رقم خواهد خورد.

 

در این مدت آنتونیو کونته در تماس دائمی با حکیمی بود و در مورد این پروژه این باشگاه با او صحبت کرد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم برای انتقال به اینتر به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت دهیم. من فکر می کنم وقتی یک مربی سطح بالا مانند کونته با شما تماس می گیرد و واقعا مصمم است که شما را در ترکیب تیمش قرار دهد، موئد آن است که شما بخش مهمی از این طرح هستید."

دیدگاه‌ها