کد خبر : 1694029 | 15 تیر 1399 ساعت 21:54 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد ستاره رئال مادرید لیگ برتر است؟

رئال مادرید مشکلی با فروش خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی ندارد و با پیشنهادی 22 میلیون پوندی به او اجازه جدایی خواهد داد.

مقصد ستاره رئال مادرید لیگ برتر است؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد خامس با رئال مادرید باقی مانده و باشگاه اسپانیایی علاقمند به فروش این هافبک کلمبیایی و 28 ساله است. خامس این فصل نیز جایی در تفکرات زین الدین زیدان نداد و البته مصدومیت نیز اجازه بازگشت او به ترکیب اصلی را نداد تا خامس بیشتر بازی ها را از روی نیمکت و سکو تماشا کند.

 

1508903

 

خامس فصل قبل تا آستانه انتقال 45 میلیون پوندی به اتلتیکومادرید پیش رفت، اما در نهایت علیرغم تمایل شدید خود این بازیکن، رئال مادرید چنین اجازه ای به او نداد و خامس در برنابئو ماندگار شد. حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد احتمالا خامس در تابستان راهی لیگ برتر می شود و تیم هایی چون آرسنال، اورتون و ولورهمپتون برای خرید این هافبک خلاق اقدام کرده اند.

 

با توجه به اینکه قرارداد خامس در تابستان سال 2021 به پایان می رسد، رئال مادرید می داند اگر امسال این بازیکن را نفروشد در تابستان بعدی باید شاهد جدایی رایگان او باشد. البته در هفته های اخیر نیز دوباره شایعاتی در مورد رفتن خامس به اتلتیکومادرید وجود داشته، اما به نظر می رسد رئال مادرید علاقه ای به فروش بازیکن به رقیب همشهری ندارد و ترجیح می دهد خامس راهی لیگ برتر شود. خود خامس چندی قبل برای انتقال به منچستریونایتد ابراز علاقه کرده بود.

دیدگاه‌ها