کد خبر : 1694030 | 15 تیر 1399 ساعت 21:51 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

باید رعایت کنیم و الگوی جامعه باشیم 

فکری:امیدوارم حق نساجی ضایع نشود

تیم نساجی برای بازی با فولادبه ورزشگاه وطنی قائمشهر آمد اما این در حالی است که فولادی ها دیروز مازندران را به مقصد اهواز ترک کردند.

فکری:امیدوارم حق نساجی ضایع نشود

به گزارش"ورزش سه" نساجی به زمین وطنی قائمشهر آمد تا نشان بدهد که آماده برگزاری مسابقه است اما فولاد روز گذشته این شهر را ترک کرده بود. محمود فکری سرمربی نساجی در این رابطه به خبرنگاران گفت:" فولادی ها به مازندران و قائمشهر آمدند اما نمی دانم بعدش چه اتفاقی افتاد که این تصمیم ها را گرفتند؟"


او افزود:" ما ورزشکاران ، هنرمندان و کسانی که چهره هستند در مجموع با توجه به ویروس کرونا باید رعایت کنیم و الگو باشیم. اینکه بخواهیم این حق را به خودمان بدهیم که ترس و دلهره و اضطراب را به جامعه تزریق کنیم فکر کنم کار خوبی نباشد.مردم ما به اندازه کافی مشکلات دارند. ما باید کمک کنیم درصدافسردگی مردم کمتر شود و شادابی شان بالاتر برود نه اینکه مشکلی به مشکلات اضافه کنیم."


فکری در ادامه گفت:"استقلال تهران به جم نرفت. فولاد اما آمد اینجا تمرین هم کرد و بعدش جمع کردند و رفتند. این  قشنگ نبود.ما دوست نداریم کسی در ایران بیمار باشد؛ اگر بگوییم دروغ است اصول را زیر سوال بردیم اگر بگوییم راست است ناراحت می شویم برای کسانی که کرونا دارند. بازهم می گویم یکی از وظایف ما این است  است که به شادابی جامعه کمک کنیم."


سرمربی نساجی درباره اینکه آیا مراسم برگزاری بازی در وطنی انجام شد یا نه؟ گفت:" آقای ترکی به ما توضیحات لازم را دادند که نیازی نیست که داورها به وسط زمین بیایند یا گزارش از طرف ما رویت شود.سندهای زیاد و دوربین های مختلف هست که می توانند سند باشند که تیم حریف نیامده و انشالله حق نساجی ضایع نشود."

 

 

1507098

 


او در این رابطه که آیا این تیم برای سفر به آبادان برای بازی هفته آینده مشکلی ندارد هم افزود:"ما مشکلی برای رفتن به آبادان نداریم. خوزستان وضعیتش قرمز است شاید استقلالی ها در خوزستان بازی کردند مبتلا شده باشند. اطلاع دقیقی ندارم. ما نامه ای به سازمان لیگ زدیم که با توجه به اینکه خوزستان قرمز است بازی به انتخاب میزبان در شهر سفید برگزار شود اما اگر سازمان لیگ تصمیم بگیرد آبادان بازی کنیم ما خودمان را آماده خواهیم کرد."


فکری در پایان گفت:"امیدوار هستیم برای کسی مشکلی پیش نیامده باشد و نیاید ، موضوع این است که افراد می توانند ناقل باشند و اگر برویم خوزستان شاید همان روز نگیریم ولی ویروس با ما بیاید و بعدا دردسرساز شود."

دیدگاه‌ها