کد خبر : 1694066 | 16 تیر 1399 ساعت 00:09 | 35K بازدید | 9 دیدگاه

ضرری که فولاد و نکونام از کرونا کردند!

فولادخوزستان می‌توانست با توجه به تساوی سپاهان، با یک پیروزی برابر نساجی رتبه دوم جدول را مال خود کند.

ضرری که فولاد و نکونام از کرونا کردند!

 

به گزارش ورزش سه، حاشیه‌های این هفته از مسابقات لیگ‌برتر باعث شد تا طبق اعلام مسئولین تیم‌های فولادخوزستان و استقلال مبنی تعداد زیاد اعضای کرونایی، این دو تیم در مسابقه امروز حاضر نشوند.

 

فولادخوزستان که پس از دیدار با ماشین‌سازی به تهران سفر کرده بود و به نظر می‌رسد هزینه زیادی را برای آماده‌سازی تیمش برای بازی در زمین چمن مصنوعی قائمشهر کرده بود و حتی زودتر از تیم نساجی به استان مازندران رفته‌بود تا دست‌ پر از این شهر بازگردد اما مسئولان این تیم به دلیل تعداد بالای اعضای کرونایی ترجیح دادند تا در نهایت این استان را ترک کنند و در زمین مسابقه حاضر نشوند. مشکلات هتل و فرودگاه نیز به دلیل اعلام عمومی 16 عضو کرونایی برای این تیم به وجود آمده بود که از سوی سعید آذری مدیرعامل باشگاه اعلام شد.

 

1505705

 

 

با این‌حال و با توجه به نتایج امشب مسابقات و تساوی سپاهان مقابل سایپا، فولاد می‌توانست با یک پیروزی برابر نساجی به رده دوم صعود کند و پرش خوبی در جدول داشته باشد اگرچه دیداری سخت برای هر دو تیم به حساب می‌آمد. تیم نکونام در وضعیت بسیار خوب روحی و البته فنی قرارداشت که مشکلات کرونا باعث شد تا اعضای این تیم دوباره از هم جدا شوند و در قرنطینه قرار بگیرند. 


به نظر می‌رسد فولاد از این ماجرا ضرر کرده باشد و قطعا این وقفه می‌تواند روی عملکرد این تیم تاثیر داشته باشد. باید منتظر ماند و دید در ادامه چه تصمیمی گرفته خواهد شد و جواد نکونام و کادرش در صورت قرنطینه شدن، چه برنامه‌ای پس از گذراندن قرنطینه برای تیمش خواهد آید تا به مانند وقفه چهار ماهه کرونا بتواند تیم خود را در حالت مطلوب بدنی و با ذهن برنده برای ادامه مسابقات آماده کند.

دیدگاه‌ها