کد خبر : 1694086 | 16 تیر 1399 ساعت 08:11 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترابزون اسپور بدون حسینی در کورس قهرمانی

ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در جریان برتری تیمش مقابل گالاتاسرای حضور نداشت.

ترابزون اسپور بدون حسینی در کورس قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته سی‌اُم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که برای دومین مسابقه متوالی سید مجید حسینی را در لیست نفرات خود نداشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم تورک تلکوم استانبول به مصاف تیم رده چهارمی گالاتاسرای رفت.

 

فقولی، ستاره الجزایری گالاتاسرای در دقیقه ۳۲ پس از خطایی که روی او اتفاق افتاد و بخاطر حرکت غیر ورزشی و خطرناکی که با کف استوک به سینه بازیکن ترابزون اسپور زد، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و در ادامه یاران حسینی با ضربه پنالتی ژوزه سوسا در دقیقه ۴۱، به برتری یک نیمه‌ای رسیدند.

 

در نیمه دوم هم ترابزون اسپور کاملا سوار بر بازی بود و در نهایت موفق شد به پیروزی ۳ بر یک خارج از خانه مقابل گالاتاسرای دست پیدا کند تا ۶۱ امتیازی شده و جایگاه دوم جدول سوپر لیگ ترکیه را حفظ کند.

 

ترابزون اسپور با این برتری فاصله دو امتیازی خود با باشاک‌شهیر صدرنشین را حفظ کرد و امیدوار است در چهار هفته باقی مانده تا پایان سوپر لیگ ترکیه و با لغزش باشاک‌شهیر، بتواند یک پله بالا برود و به قهرمانی برسد.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که دو هفته قبل در جریان تساوی تیمش برابر آلانیا اسپور از زمین اخراج شده و در دیدار اخیرشان محروم بود، مقابل گالاتاسرای هم جزو فهرست بازی حضور نداشت.

دیدگاه‌ها