کد خبر : 1694102 | 16 تیر 1399 ساعت 10:24 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که کم گل می‌زند و کم گل می‌خورد؛

اقتصادی‌ترین تیم لیگ کدام است؟

نفتی‌ها پیروزی یک گله و ارزشمندی را در خانه برابر ماشین سازی به دست آوردند تا جایگاه خود در میانه جدول رده بندی را تثبیت کنند.

اقتصادی‌ترین تیم لیگ کدام است؟

به گزارش "ورزش سه" نه تنها لایق اقتصادی‌ترین تیم لیگ هستند، بلکه لایق فقیرترین تیم لیگ هم هستند چرا که تارتار و شاگردانش هر چه نتایج خوبی می‌گیرند اوضاع مالی‌شان انگار بدتر می‌شود و بدون دریافت دستمزدی کار خود را دنبال می‌کنند؛ شاگردان مهدی تارتار در بهترین فصل حضور نفت MIS در لیگ برتر، توانسته‌اند در جایگاه هشتم جدول قرار گیرند. تحمل تنها سه شکست، شاهکار شاگردان تارتار را نشان می‌دهد که توانسته بعد از سپاهان، دومین تیم در لیگ از حیث این فاکتور آماری باشند.

 

هر چه در باختن مسجدسلیمانی‌ها خسیس بودند و به رقبا باج ندادند در مقابل به خوبی توانستند از حریفان‌شان یقه‌گیری کنند و حداقل امتیاز را کسب کنند؛ چرا که کسب 14 تساوی از 23 مسابقه به خوبی نشان می‌دهد که تیم تارتار سخت می‌بازد و برای حداقل امتیاز، همه تلاش خود را می‌کند تا دست خالی مسابقه را ترک نکند. البته که به دست آوردن 6 پیروزی باعث شده تا آن‌ها در جدول رده بندی در جایگاه هشتم قرار گیرند.

 

نتایج نفتی‌ها هم جالب است؛ آن‌ها بردهایشان را یک بر صفر پشت سر می‌گذراند و دیشب هم با همین حداقل اختلاف، در خانه از ماشین سازی عبور کردند تا ششمین برد فصل را جشن بگیرند؛ آمار گل‌های زده نشان می‌دهد که چهارمین خط حمله بد لیگ نوزدهم را به خود اختصاص داده‌اند و از طرف دیگر، با درخشش خط دفاعی و سنگربانی چون احمد گوهری سومین خط دفاعی برتر لیگ با 15 گل خورده هستند.

 

کنار هم گذاشتن همه این نکات آماری می‌تواند لقب اقتصادی‌ترین تیم لیگ نوزدهم را به فقیرترین تیم لیگ اختصاص دهد؛ نفت مسجدسلیمانی که با مهدی تارتار برخلاف همیشه ترسی برای سقوط در جدول ندارد و البته چندان شانسی هم برای کسب سهمیه آسیایی ندارد؛ جای گرفتن در میانه جدول، بهترین فصل تاریخ نفت در ادوار لیگ را رقم زده که واقعا می‌توان گفت این موفقیت بزرگ روی درایت کادرفنی و البته غیرت بازیکنان صورت پذیرفته است. بازیکنانی که با حداقل دریافتی بازهم برای تیمشان به میدان می‌روند تا به روند خوب خود ادامه دهند.

دیدگاه‌ها