کد خبر : 1694104 | 16 تیر 1399 ساعت 10:27 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی پای تکیه شهرخودرو در لیگ برتر

دروازه بان کهنه‌کار شهر خودرویی‌ها شب گذشته هم نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کرد و واکنش‌های تماشایی را به اجرا در آورد.

رحمتی پای تکیه شهرخودرو در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" نگاهی به آمار و ارقام لیگ در دو هفته اخیر برگزار شده پس از تعطیلات طولانی مدت کرونایی، نشان می‌دهد یک سنگربان حدوداً 40 ساله فعلا بهترین بازیکن لیگ است! آری، سید مهدی رحمتی بعد از نمایش درخشان‌اش در مشهد و واکنش‌های زیبا برابر ذوب آهن که ضامن کسب سه امتیاز خانگی مهم در راه قرار گرفتن در جمع مدعیان شد، شب گذشته هم توانست برابر گل گهر، فوق العاده آماده نشان دهد و بارها دروازه‌اش را از خطر موقعیت های سیرجانی‌ها نجات دهد.

 

رحمتی که از دیدگاه سایت یازده، بهترین بازیکن میدان در دوئل با ذوب آهن بود و نمره عالی 8.2 را کسب کرد، شب گذشته هم برابر شاگردان جلالی توانست دومین بازیکن برتر میدان قلمداد شود و این‌بار از دید کارشناسان سایت یازده، نمره قابل قبول 7.4 را به دست آورد؛ شهر خودرو حال با درخشش سنگربان خود به جمع سه تیم برتر جدول راه پیدا کرده و بیشتر از همیشه، به تکرار کسب سهمیه آسیایی در پایان لیگ نوزدهم امیدوار شده است.

 

سنگربان سابق استقلال شب گذشته توانست 5 مهار موفق داشته باشد که دو مهار او به شکلی دیدنی انجام گرفت؛ یک خروج موفق و قطع توپ عالی، کارنامه شب درخشان مهدی رحمتی را تکمیل کرد تا یازدهمین کلین شیت فصل او در سیرجان رقم بخورد؛ رحمتی که تعطیلات کرونایی را در کیش گذراند، آمادگی فنی‌اش نشان می‌دهد که او برخلاف بسیاری از بازیکنان لیگ، تمرینات‌اش را تعطیل نکرده و هر روز به صورت اختصاصی تلاش کرده تا آمادگی‌اش در بهترین حالت ممکن باشد. البته که خود این سنگربان کهنه‌کار هر روز تمرینات اسکایپی‌اش را در صفحه شخصی خود بارگذاری می‌کرد تا نشان دهد بی‌خیال حفظ آمادگی‌اش در تعطیلات طولانی مدت لیگ نشده است.

 

دیدگاه‌ها