کد خبر : 1694105 | 16 تیر 1399 ساعت 10:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تحسین برانگیز مثل شهرخودروی مبارز

با از سرگیری مجدد رقابت های لیگ نوردهم، آمادگی شهرخودرو و کسب دو پیروزی پیاپی نشان داد جاه طلبی های سرآسیایی و شاگردانش ادامه دارد.

تحسین برانگیز مثل شهرخودروی مبارز

به گزارش"ورزش سه" حواشی بسیار زیاد فوتبال کشور در روزهای گذشته هم مانع کسب سه امتیاز خارج از خانه برای مشهدی ها نشد تا آنها با کسب یک پیروزی سخت اما دلچسب دست پر از سیرجان بازگردند. روزهایی که کمتر کسی به موفقیت سرآسیایی در شهرخودرو خوشبین بود، گذشته است. سرپرست سابق حالا در قامت مربی آنچه درین سال های طولانی دیده و آموخته را به نحو احسنت اجرا می کند. صعود به مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا پس از دو دیدار پلی آف سنگین، حفظ ثبات و آرامش تیم، انجام و پیگیری منظم تمرینات حتی در روزهای قرنطینه و حالا یک تعویض طلایی.


سرآسیایی در دیدار گل گهر با ورود سیف اللهی به میدان نشان داد مربی بازیخوانی است. شاید مجید‌ جلالی فکرش را نمی کرد پس از خروج مهاجمان باتجربه ای چون قاضی و خلعتبری میهمان به گلزنی فکر کند اما سرعت بالای مهاجم تازه وارد تک گل سه امتیازی را تقدیم سرآسیایی و شاگردانش کرد.


مبارزه در مستطیل سبز


در فوتبالی که اغلب نگاه ها متوجه سرخابی های پایتخت است شاید تلاش و کار سایر تیم ها در سایه ی حواشی پرتعداد استقلال و پرسپولیس گم شود اما شهرخودرو که از معترضان اصلی از سرگیری رقابت های لیگ نوزدهم بود پس از آغاز مجدد رقابت ها نشان داد قواعد بازی را به خوبی بلد است و می داند باید در مستطیل سبز مبارزه کند. نکته ای که ارزش کار شهرخودرویی ها را بیشتر کرده اینکه آنها نشان دادند اهل بهانه جویی و فرار از رقابت نیستند و اگر نسبت به موضوعی اعتراض دارند در عوض به هیچ وجه اهل پا پس کشیدن و خالی کردن میدان نیستند.


مالک وظیفه شناس


این روزها که بحث ابتلای کرونا داغ است و باشگاه های خصوصی در شرایط اقتصادی کرونا زده در سختی هستند این باشگاه با صرف هزینه های سنگین جهت حفظ سلامت اعضای تیم تلاش زیادی انجام داده است. از پرداخت مطالبات بازیکنان (حتی غیر نقد) تا تهیه ی پرواز اختصاصی.


همین روحیه ی مسیولیت پذیری و دغدغه های حمیداوی باعث شده تا او در بین بازیکنان، کادر فنی و فوتبالدوستان خراسانی محبوبیت بالایی پیدا کند به نحوی که همه ی نفرات برای موفقیت شهرخودرو با تمام وجود تلاش می کنند.


رقابت رمز پیشرفت


بالاخره روزی در فوتبال ایران فرا خواهد رسید که تمامی تیم های باشگاهی به طور کاملا خصوصی اداره شوند. احتمالا آنوقت خیلی از مسایل و شایعه هایی که هرسال در لیگ برتر وجود دارد جایی در فوتبال باشگاهی ما نداشته باشد تا همه ی اتفاقات فوتبالی در مستطیل سبز رقم بخورند. در آن روز می توان عیار واقعی باشگاه ها را سنجید اما تا آن روز می توان به نمونه ی شهرخودرو دلخوش بود که به دل غول های صنعتی و دولتی زده و بی هیچ هراسی با آنها رقابتی شانه به شانه دارد. موضوعی که تنور رقابت ها در بالای جدول را گرم نگه داشته است.


هرچند هنوز بازی های سرنوشت ساز شهرخودرو با رقبای اصلی در مسیر کسب مجدد سهمیه ی آسیایی باقی مانده اما اگر بازی ها پس از این بدون توفق ادامه پیدا کنند این سپاهان، تراکتور، استقلال و صنعت نفت هستند که باید نگران رویارویی با شهرخودروی آماده باشند.

دیدگاه‌ها