کد خبر : 1694154 | 16 تیر 1399 ساعت 13:46 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

پزشک سابق بایرن مونیخ

گواردیولا در بایرن در کار تیم پزشکی دخالت می‌کرد!

پزشک سابق بایرن مونیخ می‌گوید پپ گواردیولا در زمان هدایت بایرن در کارهای پزشکی هم دخالت می‌کرده و کار کردن با او برای تیم پزشکی اصلا راحت نبوده.

گواردیولا در بایرن در کار تیم پزشکی دخالت می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پزشک سابق بایرن مونیخ دکتر هانس ویلهلم مولر ولفارت که در این باشگاه چهره بسیار محترم و معتبری است در بیان خاطرات خود از دوران حضور پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن می‌گوید پپ در کارهای تیم پزشکی دخالت‌های زیادی داشته و کار کردن با او اصلا راحت نبوده.

 

گواردیولا در تابستان 2013 راهی شهر مونیخ شد تا به جای یوپ هاینکس سکان هدایت بایرن را بدست بگیرد. او پیش از آن به مدت چهار سال هدایت یکی از بهترین تیمهای بارسلونای تاریخ را به عهده داشت و نامش به عنوان مربی‌ای پرآوازه مطرح شده بود. گواردیولا با بایرن در آلمان موفق بود ولی با این تیم نتوانست افتخاری اروپایی بدست بیاورد.

 

1509103

 

دکتر مولر ولفارت که بعد از 40 سال فعالیت به عنوان پزشک باشگاه اخیرا بازنشسته شده درباره روزهای حضور پپ در این باشگاه گفت:" مساله این است که من نمی‌توانستم تحمل کنم که یک مربی جوان که البته خیلی موفق بود و شاید بشود گفت آن روزها یکی از بزرگترین مربیان دنیا به حساب می‌آید، هر چقدر هم که در کارش بزرگ و معروف باشد، در امروز پزشکی دخالت کند. گواردیولا هر کاری می‌کردیم می‌گفت از من بیشتر سر درمی‌آورد!"

 

پزشک باسابقه بایرن مونیخ در ادامه گفت:" در این جور مواقع با هم جلسه می‌گذاشتیم، صحبت می‌کردیم و مساله را حل می‌کردیم. ما برای کار همدیگر ارزش قائل بودیم و او ارزش کار من را می‌دانست. ولی خب در کل باید گفت که کار کردن با پپ گواردیولا اصلا ساده نبود".

 

 

دیدگاه‌ها