کد خبر : 1694159 | 16 تیر 1399 ساعت 14:20 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس نشان داد شخصیت و شایستگی قهرمانی دارد

کامیابی‌نیا: داور را تهدید نکردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که به هیچ عنوان شایعه تهدید کردن داور از سوی او صحت ندارد

کامیابی‌نیا: داور را تهدید نکردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، کمال کامیابی‌نیا  در خصوص شرایط پرسپولیس، اتفاقات دیدار با شاهین شهرداری بوشهر، ماجرای اخراجش از زمین بازی و همچنین شایعات و حواشی اخیر به صحبت پرداخت که می‌خوانید:

 

 

شخصیت قهرمانی را نشان دادیم
کمال در ابتدا با اشاره به پیروزی تیمش مقابل شاهین اظهار داشت: بازی خوب و کم اشتباهی را انجام دادیم و علیرغم اینکه با اخراج من، پرسپولیس ۱۰ نفره شده بود، اما توانستیم از پس این دیدار سخت بربیاییم و سه امتیاز حساس را به داشته‌های‌مان بیفزاییم. این سه امتیاز، سرعت پرسپولیس به سمت قهرمانی را بیشتر کرد و توانستیم بار دیگر ثابت کنیم که شخصیت و شخصیت کسب قهرمانی داریم.

 

به سایر تیم‌ها کاری نداریم
هافبک سرخپوشان تصریح کرد: تلاش‌مان را می‌کنیم که چند هفته زودتر از پایان فصل قهرمانی را به دست بیاوریم. تا به حال، حرکت‌مان به سمت قهرمانی سرعت زیادی داشته و باید با همین روند کارمان را ادامه بدهیم. ما هم مثل باقی تیم‌ها بازیکنان مصدوم و محروم داشتیم، اما توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و به همین خاطر حالا صدرنشین جدول هستیم. حالا هم به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم تا چهارمین قهرمانی را قطعی کنیم.

 

داور عجله کرد
این بازیکن در خصوص اخراج خود افزود: در آن لحظه، احساس می‌کردم توپ به سمت دیگری می‌رود، اما یک لحظه متوجه شدم شجاع خلیل‌زاده توپ را پشت سر من استپ کرده است. به همین خاطر به سرعت چرخیدم و می‌‎خواستم کنترل توپ را در اختیار بگیرم، اما بازیکن شاهین هم سر رسید که با تکل من متوقف شد. در آن لحظه، داور عجله کرد و به من کارت قرمز نشان داد. تصمیم او باعث شد بازیکنان شاهین هم تعجب کنند.

 

کاظمی را تهدید نکردم
کامیابی‌نیا در این مورد که گفته می‌شود بعد از اخراج، قصد تهدید داور را داشته، اضافه کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. من اتفاقا به تصمیم داور احترام گذاشتم از زمین بیرون رفتم، اما قبل از آن، به وحید کاظمی گفتم امیدوارم صحنه را به صورت کامل دیده باشید و بعد تصمیم به اخراج من بگیرید. اعتقادم این بود که در آن صحنه، حق من اخراج نبود، چون وقتی فهمیدم یک بازیکن از تیم رقیب مقابلم ایستاده، پایم را جمع کردم و ساق پای من به پای بازیکن شاهین برخورد کرد.

دیدگاه‌ها