کد خبر : 1694174 | 16 تیر 1399 ساعت 15:14 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

کرونا ندارم ولی توهم آن را چرا

یزدانی: وریا و ریگی شرایط خوبی ندارند

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط مسعود ریگی و وریا غفوری خوب نیست و آنها به خاطر ابتلا به ویروس کرونا روزهای سختی را سپری می‌کنند.

یزدانی:  وریا و ریگی شرایط خوبی ندارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، سیاوش یزدانی در خصوص اینکه آیا او هم به ویروس کرونا مبتلا شده است یا خیر، اظهار داشت: تست من منفی اعلام شده و خداراشکر به کرونا مبتلا نشدم، ولی چون شرایط خطرناک است و تعداد زیادی از بازیکنان ما به این ویروس مبتلا شدند، تصمیم گرفتم خانواده‌ام را به مشهد بفرستم تا اگر من ناقل شدم ویروس را به کسی منتقل نکنم و بعدها عذاب وجدان بگیرم. 

 

وی افزود: این روزها خود را در خانه قرنطینه کرده‌ام، چون هم از کرونا گرفتن و هم مبتلا کردن دیگران می‌ترسم. تنها روزی یک بار به کلینیک باشگاه استقلال می‌روم و تمرینات را آنجا دنبال می‌کنم تا با توجه به مصدومیت خفیفی که از پیش داشتم سعی کنم در این مدت به شرایط بازی نزدیک شوم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ما کاملاً بلاتکلیف هستیم و منتظریم ببینیم باشگاه چه می‌گوید. شرایط روحی خوبی داریم، اما به خاطر شیوع کرونا، استرس در تیم ما در بالاترین حد خود قرار دارد. همه نگران خانواده‌های‌شان هستند. به خاطر اینکه چند نفر از دوستان نزدیک من به این ویروس مبتلا شدند، من دچار توهم شده‌ام و گاهی با خود می‌گویم که نکند کرونا گرفته باشم. فعلا چاره‌ای نداریم جز اینکه در منزل بمانیم. حتی به سوپرمارکت هم نمی‌توانیم برویم چون وقتی مردم ما را می‌بینند، فکر میکنند ما کرونایی هستیم.

 

یزدانی در پایان درباره وضعیت دیگر بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: تا آنجا که من می‌دانم شرایط مسعود ریگی و وریا غفوری خوب نیست و آنها به خاطر ابتلا به ویروس کرونا روزهای سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم شرایط هرچه زودتر خوب شود و تکلیف استقلال و لیگ برتر هم مشخص شود. 

دیدگاه‌ها