کد خبر : 1694178 | 16 تیر 1399 ساعت 14:58 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه و تمسخر VAR پس از رد شدن گل مسی (عکس)

حرکت شب گذشته جرارد پیکه پس از مردود شدن گل لیونل مسی برابر ویارئال، توجهات را به خود جلب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته از هفته 24 لالیگا توانست در لا سرامیکا ویارئال را 1-4 شکست دهد و فاصله خود با رئال را روی 4 امتیاز حفظ کند. هر نتیجه ای غیر از پیروزی، رئال را بیش از پیش در آستانه قهرمانی لالیگا قرار می داد ولی آبی اناری ها با علم به پیروزی رئال در زمین بیلبائو، با قدرت مقابل ویارئال قرار گرفتند و بهترین نمایش خود پس از شروع مجدد لالیگا را ارائه دادند.

 

در این بازی لوئیس سوارز، آنتوان گریزمان، آنسو فاتی و گل به خودی بازیکن ویارئال، زمینه ساز برتری بارسا شد؛ در حالی که لئو مسی هم یک گل به ثمر رساند که توسط وی ای آر آفساید اعلام شد. پس از مردود شدن گل مسی، جرارد پیکه با حالت تمسخر حرکت جالبی انجام داد اما پس از مسابقه ترجیح داد به حاشیه دامن نزدند.

 

 

1509117

 

1509114

 

 

او در مورد ژست جنجالی اش پس از مردود شدن گل مسی گفت:« درون زمین سطح آدرنالین بازیکن بالاست و گاهی حرکاتی انجام می دهد که در حالت عادی انجام نمی دهد. واقعیت این است که حرکتم را به یاد نمی آورم و نمی دانم از چه چیز صحبت می کنید.»

 

پیکه در مورد کورس قهرمانی لالیگا گفت:« این سه امتیاز برای حفظ امیدهای قهرمانی مهم بود و فکر می کنم بازی خیلی خوبی هم انجام دادیم و این نشان از شخصیت و هویت تیمی بارسلوناست که هرگز پا پس نمی کشد. ما تا به انتها به مبارزه ادامه خواهیم داد و از حالا نیز به پیروزی برابر اسپانیول فکر می کنیم.

می دانیم که قهرمانی دشوار شده و طبعا دوست نداریم پشت سر رئال باشیم ولی تا زمانی که شانس باشد، مبارزه خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها