کد خبر : 1694184 | 16 تیر 1399 ساعت 15:47 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه‌های کارساز خالد شفیعی مقابل قلعه‌نویی (عکس)

خالد شفیعی روز گذشته در کنار آرمین سهرابیان زوج خط دفاعی تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در شرایطی روز گذشته مقابل سپاهان به یک امتیاز رسید که به خصوص در نیمه دوم بازیکنان این تیم در زمین خودشان حضور داشتند.


یکی از نکات جالب بازی شب گذشته انگیزه های خالد شفیعی مقابل تیم سابقش سپاهان بود که او را به یکی از پرکار ترین و با انگیزه ترین بازیکنان زمین تبدیل کرده بود.


شفیعی که در ذوب آهن و تراکتور با امیرقلعه نویی همکاری کرده بود، در سپاهان نیز یکی از خریدهای این مربی برای تقویت بخش تدافعی تیم بود ولی در پایان فصل هجدهم قرارداد این بازیکن تمدید نشد تا در تیم دیگری به دنبال ادامه دوران بازیگری باشد.

 

1509141


شماره 44 سایپا در این تیم جوان که صادقی آن را جوان ترین تاریخ لیگ برتر عنوان می کند، یکی از با تجربه ترین ها به شمار می رفت و هر وقت اشتباهی از سوی خط دفاعی انجام می شد، با صحبت هایش و به گردن گرفتن اشتباهات، سعی می کرد هم تیمی هایش را متوجه و متمرکز بر ادامه بازی کند. او همچنین در روزی که تمام تمرکز تیم میزبان روی گرفتن توپ از مهاجمان سپاهان و دور کردن آن از محوطه جریمه خودی بود، بارها این کار را به شکل خوبی  انجام داد و با سوت پایان بازی نیز بسیار از نتیجه ای که کسب شده بود و احتمالا عملکردی که داشت، خوشحال به نظر می رسید.


این بازیکن البته به رسم ادب در ابتدای بازی حتی اگر اختلافی هم با امیرقلعه نویی به دلیل جدایی نابهنگام از سپاهان داشت، به دسته گل در این قابی که توسط امیرخیرخواه ثبت شده و مشاهده می کنید، به استقبال مربی سابقش رفت و ثانیه هایی با او گپ و گفت داشت.

دیدگاه‌ها