کد خبر : 1694187 | 16 تیر 1399 ساعت 15:37 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

فاش شد؛ چرا خامس با رئال به بیلبائو نرفت؟

روز گذشته زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی با بیلبائو گفت که خامس خودش حاضر نشد به بیلبائو بیاید و به همین دلیل در فهرست تیمش قرار نگرفت.

فاش شد؛ چرا خامس با رئال به بیلبائو نرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز را باید اولین جدا شده قطعی رئال در تابستان دانست. ستاره کلمبیایی که تابستان گذشته قصد داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت رئال ماندنی شد، فصلی اسف بار را پشت سر گذاشته و به غیر از ابتدای فصل دیگر نتوانسته نقشی در ایده های زین الدین زیدان داشته باشد.

 

 

1493547

 

 

او که اخیرا در یکی از مصاحبه های جنجالی خود علنا از تمایلش برای جدایی از رئال صحبت کرد، شنبه از زیدان خواست تا نامش را از فهرست 23 نفره بازی با بیلبائو خط بزند و با رئال به این شهر سفر نکرد. برکسی پوشیده نیست که بین خامس و زیزو هیچ ارتباط دوستانه ای وجود ندارد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی نیز تایید کرد که ستاره کلمبیایی با میل خودش در سن مامس حضور نداشت و درخواست کرد که در مادرید بماند.

 

 

1509123

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو، ادو آگیره خبرنگار نزدیک به خامس که با او دوستی صمیمانه ای دارد، فاش کرد که چرا خامس با رئال به بیلبائو سفر نکرد:« خامس در مادرید ماند چرا که اطمینان داشت حتی به عنوان یکی از 5 بازیکن تعویضی نیز راهی زمین نخواهد شد. در تمرین قبل از بازی مشخص بود که زیدان روی ستاره کلمبیایی حساب باز نکرده و برای خامس، نیمکت نشینی دیگر غیر قابل تحمل و زجرآور شده است. او معتقد بود سفر به بیلبائو و نشستن روی سکوها فایده ای برایش نداشته و به همین دلیل خانه ماندن را ترجیح داده است.»

 

آگیره همچنین گفت که خامس دیگر تحت هیچ شرایطی قصد ماندن در رئال را ندارد مگر اینکه زین الدین زیدان فصل بعد سرمربی رئال نباشد. او که تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد، فصل بعد راهی تیم دیگر خواهد شد. خامس در 25 بازی گذشته رئال در لالیگا تنها یک بار در ترکیب بوده و شرایطی غیر قابل تحمل را پشت سر می گذارد.

دیدگاه‌ها