کد خبر : 1694193 | 16 تیر 1399 ساعت 16:42 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا:

آلگری تایید کرد؛ رئال پیشنهاد داد ولی رد کردم

سرمربی سابق یوونتوس اعتراف کرد که دو سال پیش از رئال پیشنهادی دریافت کرد که به آن پاسخ منفی داد.

آلگری تایید کرد؛ رئال پیشنهاد داد ولی رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری در دوران حضورش روی نیمکت مربیگری یوونتوس توانست این تیم را به 5 عنوان قهرمانی متوالی سری آ هدایت کند. او دو بار نیز با یووه به فینال لیگ قهرمانان رسید. سال 2015 با نتیجه 3-1 به بارسلونا باخت و سال 2017 نیز 4-1 مغلوب رئال مادرید شد.

دو سال پیش و پس از استعفای غیرمنتظره زین الدین زیدان سران رئال به آلگری پیشنهاد دادند ولی او ترجیح داد در یوونتوس بماند.

 

 

1468133

 

 

آلگری در مصاحبه اختصاصی با مارکا گفت:« بله، تماس هایی برقرار شد و پیشنهادی برای مربیگری رئال دریافت کردم اما تحت قرارداد با یوونتوس بودم و در نتیجه پاسخ منفی دادم. عشق و تعهد بسیار زیادی به یووه و هواداران داشتم و به همین دلیل نتوانستم به رئال پاسخ مثبت بدهم.»

 

رئال با بازگشت زیدان حالا چیزی تا قهرمانی شماره 34 خود در لالیگا فاصله ندارد. آلگری در تمجید از سرمربی فرانسوی رئال گفت:« بیش از هر چیزی توازنی که زیدان توانسته در تیمی پر از استعداد و ستاره بزرگ برقرار کند، قابل ستایش است. پستی که زیدان در اختیار کاسیمیرو قرار داده و بازی ای که از او می گیرد، از نظر من یک کلاس تاکتیکی فوق العاده است.»

 

 

1442664

 

 

آلگری در مورد بازگشت به دنیای مربیگری گفت:« در حال شارژ کردن باتری هایم و لذت بردن در کنار خانواده و دوستانم هستم. در شهر زادگاهم لیورنو روزهای خوبی را می گذرانم و برایم مهم نیست تیم بعدی ام ایتالیایی باشد یا خارجی. اگر تیمی به پروژه خوب و جاه طلبانه پیشنهاد بدهد، هدایتش را قبول خواهم کرد.

مربیگری در لالیگا؟ کدام مربی عاقلی حاضر است پاسخ منفی می دهد؟ در اسپانیا بیشتر با قلب شان بازی می کنند ولی در ایتالیا تاکتیک اهمیت بالاتری دارد. در اسپانیا بارها دیده ام تیمی گلی دریافت می کند ولی با همان روش خودش به بازی ادامه می دهد. در اسپانیا فوتبال زیبا اهمیتی بیش از نتیجه گیری دارد. فوتبال ایتالیا به این دلایلی که گفتم دشوارتر است و بازیکنان ازادی عمل زیادی برای لذت بردن از فوتبال شان ندارند.»

 

 

دیدگاه‌ها