کد خبر : 1694200 | 16 تیر 1399 ساعت 17:30 | 41.4K بازدید | 2 دیدگاه

پدراک میاتوویچ:

رئالی‌ام ولی به خاطر مسی بازی‌های بارسا را می‌بینم

پدراک میاتوویچ به خاطر گلی که در فینال لیگ قهرمانان سال 1998 وارد دروازه یوونتوس کرد، برای همیشه در تاریخ رئال ماندگار شده است.

رئالی‌ام ولی به خاطر مسی بازی‌های بارسا را می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، پدراک میاتوویچ بین سال های 1996 تا 1999 برای رئال بازی کرد و با گل او بود که رئال برای هفتمین بار و پس از 32 سال قهرمان اروپا شد. انتقال جنجالی او از والنسیا به رئال سبب شده تا همچنان رابطه این دو باشگاه تیره و تار باشد.

میاتوویچ در دوران ریاست رامون کالدرون مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید بود و هنوز هم محبوبیتی خاص میان هواداران باشگاه مادریدی دارد.

 

 

1509124

 

 

میاتوویچ 51 ساله در مصاحبه با رادیو "AM 590" فاش کرد که به خاطر لیونل مسی بازی های بارسلونا را تماشا می کند:« من رئالی ام و این بر کسی پوشیده نیست. تعصب خاصی هم به رئال دارم ولی از تماشای بازی های لیونل مسی خوشم می آید و فقط به خاطر اوست که بازی های بارسا را می بینم. روزی که او از فوتبال خداحافظی کند، دیگر رغبتی برای تماشای بازی های بارسلونا هم نخواهم داشت.»

 

میاتوویچ در مورد انتقادات اخیر به داوری ها و اینکه وی ای آر در خدمت باشگاه رئال مادرید است گفت:« معتقدم داوران وی ای آر هنوز خودشان هم نمی دانند که در چه صحنه هایی باید ورود کنند و در چه صحنه هایی این کار را انجام ندهند؛ چون پروتکل های مشخصی در این زمینه تعریف نشده است. رئال اگر قهرمان لالیگا شود، به خاطر داوری ها نیست بلکه به خاطر  ثبات بیشتر و جمع آوری امتیازات بیشتر نسبت به بارسلوناست.»

 

 

1508820

دیدگاه‌ها