کد خبر : 1694209 | 16 تیر 1399 ساعت 18:15 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مربی رم به سومین شکست متوالی جالوروسی

آاس رم روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و در شروع مجدد سری آ دچار بحران شده است.

واکنش مربی رم به سومین شکست متوالی جالوروسی

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم بامداد امروز در هفته سی‌ام سری آ ایتالیا با نتیجه 2-1 مغلوب میزبان خود ناپولی شد و سومین شکست متوالی‌ اش در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

 

 

1412248

 

 

پائولو فونسکا سرمربی جالوروسی در پایان بازی گفت:« پس از دو شکست متوالی فکر می کنم در این بازی بهتر کار کردیم و روحیه‌ای بهتر و کیفیت بالاتری را از خود به نمایش گذاشتیم. با توجه به تلاش تیم و مقایسه با دو بازی قبلی‌مان، قطعاً نکات مثبتی در بازی‌مان دیده شد. این درست است که ما به پیروزی نرسیدیم اما حالا برای مثال اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بازی با اودینزه داریم.

 من بهانه‌گیری را دوست ندارم. ما در دو بازی قبلی آن کارهایی که باید می‌کردیم را انجام ندادیم. در این بازی بهتر بودیم. حالا من اولین کسی هستم که باید تعادلم را حفظ کنم. ما هشت بازی دیگر در این رقابت‌ها و البته لیگ اروپا در پیش داریم، بنابرین باید به کارمان ادامه دهیم.»

 

 

1502908

 

 

سرمربی پرتغالی ادامه داد:«  نباید فراموش کنیم که ما دو روز پیش از این بازی 10 نفره (مقابل اودینزه) بازی کردیم. من بعد از این قصدی برای ایجاد تغییرات زیاد در تیم ندارم، در واقع ما می‌توانیم با ایجاد ثبات لازم در تیم، بهترین بازی‌ را از بازیکنان‌مان بگیریم.

 پس از دو شکست مقابل تیم‌های میلان و اودینزه، با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و می‌خواستیم این وضعیت را تغییر دهیم و در این بازی هم دیدیم که تیم چه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. من تیمم را در تقابل با ناپولی متحد‌تر دیدم و این شکست ربطی به عملکرد یا روحیه بازیکنان ندارد. ما مقابل تیم بسیار قدرتمند ناپولی قرار گرفتیم که گل پیروزی‌بخش فوق‌العاده‌ای هم به ثمر رساندند.»

 

رم در دو بازی بعدی‌اش به ترتیب به مصاف تیم‌های هلاس ورونا و اینتر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها