کد خبر : 1694211 | 16 تیر 1399 ساعت 18:12 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

اطلاعاتی از میهمانی خانه قایدی ندارم؛

خلیل‌زاده: اولتیماتوم به مجیدی؟نه شنیده‌ام نه دیده‌ام !

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید اگر بازیکنان تیم به بیماری کرونا مبتلا نمی شدند، مثل بازی با فولاد مقابل پارس هم بازی می کردند.

خلیل‌زاده: اولتیماتوم به مجیدی؟نه شنیده‌ام نه دیده‌ام !

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره درباره محتوای این جلسه عنوان کرد: جلسه امروز برای حل مشکلات باشگاه برگزار شد و همینطور بیماری هایی که ایجاد شده است.

او در مورد پرونده استراماچونی و شفر گفت: در این رابطه صحبتی نشده است.

 

خلیل زاده سپس در مورد ابتلای بازیکنان تیم به کرونا گفت: من همینجا به شما گفتم که این بیماری را گرفتم و گفتم که این بیماری شوخی بردار نیست. گفتم که مخالف برگزاری بازی ها هستیم. با این حال گفتیم هر چه فدراسیون بگوید. الان شرایط تیم ما و موارد ابتلا از 25 درصد بالاتر رفته و برای تیم مشکل ایجاد شده است و تیم های دیگر هم گرفتار این موضوع شده اند.

او در مورد اینکه برخی ها صحت تست های بازیکنان استقلال را زیر سوال می برند، اضافه کرد: وقتی کرونا می گیرید، مگر چند روز در بدن می ماند. یا در روده گیر می کند یا در معده یا حنجره، جاهای دیگر. من که پزشک نیستم ولی وقتی تست می دهند مشخص می شود.

 

خلیل زاده سپس در رابطه با ادعای باشگاه پارس جنوبی جم برای سه بر صفر اعلام شدن بازی توضیح داد: من نمی دانم این چه ادعایی است.مگر می شود کسی کرونا نداشته باشد و بگوید کرونا دارم! .


سوال در مورد کارگزار جدید باشگاه بود. خلیل زاده گفت: مشکل حل شده و کارگزار جدید کارش را با قدرت تمام دنبال می کند.


خلیل زاده سپس در مورد زمان شروع تمرینات تیم عنوان کرد: مطرح نشد این بحث و سازمان لیگ در این مورد باید نظر بدهد.

 

سوال بعدی در مورد جلسه با سازمان لیگ بود که خلیل زاده گفت: مدیریت حتما جلسه خواهد داشت.
خبرنگاری در ادامه صحبت های حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال را مطرح کرد و اینکه او گفته یک جام از منیریه بخرید و به پرسپولیس بدهید. عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع عنوان کرد: اگر آقای نظری گفتند، از خودشان بپرسید. ایشان برای امروز با مدیرعامل هماهنگ کردند و نیامدند.

 

سوال بعدی از خلیل زاده در رابطه با خطر کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بود که او تاکید کرد: ایها الناس بازیکنان ما کرونا گرفته اند. اگر کرونا نداشتیم بازی می کردیم. مگر با فولادخوزستان بازی نکردیم؟ چه اتفاقی می افتاد؟ تیم ما واقعا دچار این بحران شده است. من و آقای فتح الله زاده و پزشک تیم گرفتیم.
او در مورد شرایط بازیکنان تیم و بستری شدنشان اضافه کرد: من نمی دانم بستری شده اند یا نه. چیزی که من شنیدم در قرنطینه خانگی هستند.
سوال بعدی در مورد نتیجه نگرفتن تیم پس از شروع دوباره لیگ بود و خلیل زاده با اشاره به بازی فولادخوزستان بیان کرد: به نظر شما ما نمی توانستیم بازی با فولاد را ببریم؟ یک بار دیگر بازی را ببینید. آنجا عدالت رعایت نشد.
خلیل زاده در واکنش به ادعای یکی از رسانه ها که گفته مهدی قایدی میهمانی‌ای با حضور اعضای باشگاه چند روز پیش برگزار کرده، تصریح کرد: بنده اطلاعاتی ندارم در این مورد.
موضع باشگاه در مورد مسائل فنی چیست؟ آیا حمایت می کنید؟ خلیل زاده بیان کرد: بله حمایت می کنیم. کلمه اولتیماتوم به فرهاد را نه شنیده ام و نه دیده ام.

 

دیدگاه‌ها