کد خبر : 1694212 | 16 تیر 1399 ساعت 18:35 | 30.1K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت عجیب سیمئونه از رئال مادرید در مقابل اتهامات!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد اعلام پنالتی های بیشتر برای رئال مادرید طبیعی است.

حمایت عجیب سیمئونه از رئال مادرید در مقابل اتهامات!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در آستانه فتح لالیگا قرار دارد و هواداران بارسلونا معتقدند VAR هم نتوانسته مانع ناداوری ها در لالیگا شود و همه چیز به سود رقیب دیرینه است. هواداران رئال مادرید نیز به شدت با این تئوری مخالف هستند و حالا دیگو سیمئونه در این رابطه اظهارنظر کرده است.

 

دیگو سیمئونه گفت: VAR" همه چیز را افشا می کند. قبل از ورود این تکنولوژی که ما امکان دیدن مواردی را که حالا می بینیم نداشتیم، اما  داوران نیز انسان هستند و می توانند اشتباه کنند. اگر برای تیمی بیشتر پنالتی می گیرند به این دلیل است که بیشتر در محوطه جریمه حریفان حضور پیدا می کنند و شرایط برای رئال مادرید نیز اینگونه است و آنها بیشتر در زمین حریف حضور دارند.

 

1505112

 

در زمان سرعت بالای بازی دیدن آنچه اتفاق می افتد دشوار است، اما حالا یک داور دیگر صحنه را با آرامش در تلویزیون و مردم نیز از خانه های خود می بینند.  پس شخصی تصمیم می گیرد که نامش VAR است. این تکنولوژی هم می تواند به شما آسیب برساند و هم به شما کمک کند.

 

عملکرد ژائو فلیکس؟ ژائو فصل اول حضور در اتلتیکو را سپری می کند و من از هیچ اتفاقی در مورد این بازیکن تعجب نمی کنم. او باید صبور باشد و ناامید نشود. معدود بازیکنانی در سن 20 یا 21 سالگی به اوج رسیده اند، او بدون شک بازیکن استعداد و فروتنی است که با همه بازیکنان رابطه خوبی پیدا می کند."

دیدگاه‌ها