کد خبر : 1694228 | 16 تیر 1399 ساعت 19:03 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال گرفتن امتیاز از سپاهان بودیم؛

شاه‌علی‌دوست: ۳ سپاهانی قیمت ۲۰بازیکن ما را دارند!

کاپیتان سایپا معتقد است نفرات جوان این تیم می‌توانند همانند دیدار با سپاهان عملکرد خوبی در ادامه فصل داشته باشند.

شاه‌علی‌دوست: ۳ سپاهانی قیمت ۲۰بازیکن ما را دارند!

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه‌علی‌دوست درباره تساوی سایپا مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی از نظر کیفی شرایط خوبی داشت و ما هم به خواسته‌مان که گرفتن امتیاز از این مسابقه بود، رسیدیم. سپاهان تیم پُرمهره و بزرگی است و که بازی مقابل آن سخت است ولی ما تیم جوانی داریم که بچه‌هایمان با دل و جان مقابل سپاهان بازی کردند تا تک امتیاز را بگیریم.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم، چشم به ضد حملات و استفاده از ضربات ایستگاهی داشتیم که در انجام این کار موفق نشدیم ولی خدا را شکر موفق شدیم مقابل یک تیم بزرگ امتیاز لازم ر ا بگیریم.

هافبک سایپا با تاکید بر اینکه تیم ما برای گرفتن امتیاز وارد زمین شده بود، ابرازکرد: با نفرات جوانی که داریم، توانستیم در دو بازی رفت و برگشت سپاهان را متوقف کردیم ولی با این حال تنها هدف ما مساوی نبود و دیروز می‌خواستیم طبق گفته‌های کادر فنی روی ضد حملات و ضربات آزاد موقعیت‌های گل ایجاد کنیم.

 

شاه‌علی‌دوست یادآور شد: ما تیم جوان و با پتانسیل بالایی داریم ولی واقعیت این است که اگر سه بازیکن سپاهان را به صورت اتفاقی انتخاب کنید، قیمت آنها به اندازه ۲۰ بازیکن ما می‌شود. با این وجود، به این تیم جوان سایپا در لیگ نوزدهم و فصل‌های آینده امیدوار هستیم و اطمینان داریم این جوانان حرف‌های زیادی برای گرفتن خواهند داشت. سایپا امسال در بحث بازیکن‌سازی موفق بود و آقای صادقی و باشگاه این ریسک را داشتند و کادر فنی این شجاعت ر ا به خرج داد که جوانان زیادی را معرفی کنند. مطمئن باشید همین الان هم لیگ تمام شود، ۱۵-۱۰ بازیکن جوان سایپا هستند که مشتری‌های خاص خود را دارند.

دیدگاه‌ها