کد خبر : 1694239 | 16 تیر 1399 ساعت 19:58 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: مشتاق آغاز لیگ قهرمانان هستیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد تیاگو و داوید آلابا در این تیم باقی بمانند.

هانسی فلیک: مشتاق آغاز لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، با کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان، شاگردان هانسی فلیک برای گذراندن تعطیلات راهی حانه شده اند و چندی دیگر تمرینات این تیم برای شرکت در لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد. هانسی فلیک هدف تیمش را کسب موفقیت در این رقابت ها توصیف کرد و اذعان داشت می داند در این شرایط رسیدن به جام آسان نخواهد بود.

 

هانسی فلیک گفت: "من مشتاقانه منتظر هستم که بتوانم بعد از تعطیلات تیم خود را برای رسیدن به هدف بعدی آماده کنم که البته برنامه بعدی ما کسب موفقیت در لیگ قهرمانان خواهد بود. ما مطلع هستیم که برگزاری چنین تک بازی هایی آسان نیست و باید وقتی زمان انجام مراحل بعدی لیگ قهرمانان فرا رسید بتوانیم آماده باشیم.

 

1499980

 

زمان اضافه شدن لروی سانه، الکساندر نابل و کوآیسی به تمرینات؟ آنها می توانند تمرینات را در کنار هم تیمی های خود شروع کنند، اما  سپس ما گروه را تقسیم می کنیم و ترکیب تیم لیگ قهرمانان را تمرین خواهیم داد.

آینده تیاگو و داوید آلابا؟ همه انسان برنامه ها و

ایده های خود را در مورد ادامه زندگی دارند و این اتفاقی قانونی و عادی است. هر دوی تیاگو و داوید آلابا می دانند که من درباره آنها چگونه فکر می کنم. من سعی می کنم به عنوان مربی و مشاور آنها را حمایت کنم. اما در نهایت این بازیکن است تصمیم می گیرد چه می خواهد و ما نیز باید به نظر آنها احترام بگذاریم."

دیدگاه‌ها