کد خبر : 1694244 | 16 تیر 1399 ساعت 20:44 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: صدرنشینی نباید خیال یوونتوس را راحت کند

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد نباید صدرنشینی باعث آسودگی خاطر آنها شود.

ساری: صدرنشینی نباید خیال یوونتوس را راحت کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در شرایطی به مصاف میلان خواهد رفت که نتایج اخیر دیگر مدعیان باعث شده آنها با هفت امتیاز اختلاف در صدر جدول و در آستانه فتح یک عنولان دیگر قرار گیرند. مائوریتسیو ساری در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شده و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "فردا یک بازی دشوار پیش روی ما است. میلان که این فصل برای ما مشکلاتی ایجاد کرده، از نظر فیزیکی و روحی در شرایط بسیار خوبی است و در سطح بالایی بازی می کند. در این شرایط جنبه روحی اهمیت دارد و بازیکنان می دانند که ماه سختی پیش رو خواهد داشت، بنابراین نمی توانند تمرکزشان را از دست بدهند.

 

1491502

 

حضور یوونتوس در صدر نباید ما را به آرامش برساند. ما در شرایطی هستیم که مسابقات همه دشوار هستند و به راحتی می توان اشتباه کرد. ما فقط روی بازی فردا تمرکز می کنیم و حتی توجه نمی کنیم که با چه تیمی روبرو هستیم."

 

مائوریتسیو ساری در مورد ترکیب احتمالی یوونتوس خاطر نشان کرد: "من هنوز تصمیمی در مورد ترکیب نگرفته ام و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به نظر می رسد راه حل های احتمالی و آشکار به جای ماتیس دی لیخت و پائولو دیبالا، حضور الکس روگانی و گونسالو ایگواین باشد. همه در مورد این صحبت می کنند که ما چه ترکیب گسترده ای در اختیار داریم، اما در حال حاضر ما گزینه های زیادی برای انتخاب نداریم.

 

دیروز جورجو کیه لینی و الکس ساندرو اولین جلسه تمرینی شان در شرایط مناسب را برگزار کردند. اوضاع ایگواین در حال بهتر شدن است، او اکنون بدون توقف تلاش می کند و از نظر ذهنی آماده است."

دیدگاه‌ها