کد خبر : 1694245 | 16 تیر 1399 ساعت 21:03 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول علاقه ای به خرید ستاره بایرن ندارد

بر خلاف شایعات به نظر می رسد لیورپول قصد ندارد در تابستان امسال برای خرید تیاگو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ اقدام کند.

لیورپول علاقه ای به خرید ستاره بایرن ندارد


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو فصل آینده با باشگاه بایرن مونیخ به پایان می رسد و علیرغم مذاکرات متوالی هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین انجام نشده است. کارل هاینس رومینیگه نیز چند رز قبل رسما اعلام کرد تیاگو خواهان جدایی از بایرن شده و به دنبال تجربه چالش های جدید است.

 

1490101

 

گرچه در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد توافق احتمالی لیورپول با تیاگو و پیشنهاد 30 میلیون یورویی این باشگاه برای بایرن مونیخ و دستمزد پنج میلیون یورویی به خود این هافبک اسپانیایی داده بودند، اما نشریه استاندارد امروز در گزارشی مدعی شد خرید تیاگو در تابستان فعلی برای لیورپول ممکن نیست.

 

البته یورگن کلوپ علاقه زیادی به تیاگو دارد و از مدت ها پیش نیز با او در ارتباط بوده، اما خرید این بازیکن در حال حاضر با برنامه های نقل و انتقالاتی لیورپول تطابق ندارد و بعید است مرسی سایدی ها در تابستان امسال برای جذب تیاگو اقدام کنند. بدین ترتیب اینگونه احتمال ماندن این بازیکن در بایرن بیشتر می شود. اگرچه به نظر می رسد منچستریونایتد نیز برای جذب تیاگو وارد عمل شده، اما هانسی فلیک چند روز قبل مدعی شد تمام تلاش خود را برای ماندن این بازیکن در مونیخ انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها