کد خبر : 1694246 | 16 تیر 1399 ساعت 20:57 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز متضاد صادقی و قلعه‌نویی در اکباتان (عکس)

هر چقدر امیر قلعه‌نویی در دیدار روز گذشته برابر سایپا آرام بود، فریادهای ابراهیم صادقی فضای استادیوم خالی از تماشاگر پاس قوامین (دستگردی) را پر می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و سایپا در حالی روز گذشته مقابل هم صف آرایی کرده بودند که تفاوت های زیادی با هم داشتند؛ از نفراتی که در ترکیب دو تیم به میدان رفته بودند تا حضور دو مربی که یکی جوان و 41 ساله بود و اولین فصلش را به عنوان سرمربی در تیم تجربه می کند و دیگری امیرقلعه نویی بود که پرافتخارترین مربی لیگ به شمار می رود و 56 سالگی را پشت سر می گذارد.


نکته بارز بازی اما در استادیوم خالی اکباتان فریادهای تمام ناشدنی مربی جوان سایپا بود که روی تمام صحنه ها به بازیکنانش گوشزد می کرد که چه کاری باید انجام دهند؛ صادقی که جوان ترین تیم تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد، بارها سر مدافعانش فریاد کشید و گاهی هم با تشویق هایش آنها را در مسیر حرکت تیمی سوق می داد. البته که سوت های داور نیز یکی از دلایل بلند شدن صدای ابراهیم صادقی بود و چند مرتبه ای با نیمکت سپاهان به همین دلیل مشاجره داشت.

 

1509216

 

1509217


در سوی دیگر اما امیرقلعه نویی بیشتر به نظاره بازی می پرداخت و فریادهایی که چند متر آنطرف تر شنیده می شود در رفتار و حرکات او دیده نمی شد. سرمربی سپاهان در طول 90 دقیقه پرفشار بازی تنها چند بار به عملکرد داوری اعتراض کرد که آن به هم دلیل واکنش نیمکت میزبان بود.


البته که تمام حواشی نیمکت دو تیم با پایان بازی خاتمه یافت و ابراهیم صادقی در کنفرانس خبری با احترام از سرمربی باتجربه حریف یاد کرد و از رفتارش عذرخواهی کرد تا نشان دهد تمام حواشی‌ای که در طول بازی ایجاد می شود یک اتفاق طبیعی است و با پایان بازی تمام می شود.

دیدگاه‌ها