کد خبر : 1694252 | 16 تیر 1399 ساعت 21:41 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل اصلی ستاره اتریشی با بایرن مونیخ چیست؟

در صورت عدم توافق مالی با بایرن و پرداخت دستمزد 20 میلیون یورویی، احتمال دارد داوید آلابا از این تیم جدا شود.

مشکل اصلی ستاره اتریشی با بایرن مونیخ چیست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ماه های اخیر توفیق فراوانی در بازار نقل و انتقالات داشته و علاوه بر جذب ستاره بزرگی مانند لروی سانه، در حفظ بسیاری از بازیکنانی مهمی نیز موفق عمل کرده است. اما امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد شرایط داوید آلابا در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمال جدایی این مدافع 28 ساله و اتریشی کم نیست.

 

1507805

 

قرارداد داوید آلابا یک سال دیگر به اتمام می رسد و مشکل اصلی در مرورد دستمزد اوست. این بازیکن می خواهد همطراز با ستاره های بزرگ این باشگاه از جمله رابرت لواندوفسکی، لروی سانه و مانوئل نویر حقوق گرفته و رقمی در حدود 20 میلیون یورو در سال دریافت کند. همچنین داوید آلابا بی میل نیست برای ادامه دوران ورزشی اش به خارج از آلمان مهاجرت کند و تیم های زیادی از جمله پاری سن ژرمن و اینتر نیز به شدت به دنبال خرید او هستند. نشریه بیلد در نهایت شانس ماندت داوید آلابا در مونیخ را 50 درصد توصیف کرد.

 

اما بر خلاف داوید آلابا، تیاگو تقریبا در مورد جدایی تصمیم قطعی گرفته و نمی خواهد فصل بعد در بایرن مونیخ بازی کند. این هافبک اسپانیایی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به لالیگا نیز شنیده شده است.

دیدگاه‌ها