کد خبر : 1694254 | 16 تیر 1399 ساعت 21:55 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصیبت های کونته یکی دو تا نیست!

مصدومیت نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر جدیدترین مشکل آنتونیو کونته است.

مصیبت های کونته یکی دو تا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در هفته های اخیر هرگز بر وفق مرلد آنتونیبو کونته و هواداران اینتر نبوده و نتایج پفراز و نشیب باعث شده آنها تقریبا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در سری آ نداشته باشند. بحران مصدومیت در فصل جاری بارها گریبان کادر فنی اینتر را گرفته و حالا به نظر می رسد نیکو بارلا نیز مدتی از میادین دور باشد.

 

1496303

 

نیکو بارلا در جران شکست دور از انتظار دیروز نراتزوری مقابل بولونیا غایب بود و امروز تست های پزشکی نشان داد این بازیکن مدتی از میادین دور خواهد بود. البته سایت رسمی باشگاه اینتر اشاره دقیق به مدت زمان غیبت نیکو بارلا نکرده، اما گاتزتا مدعی شد او حداثل سه بازی بعدی شامل ورونا، اسپال و تورینو را از دست خواهد داد و ممکن است بتواند در هفته های پایانی دوباره برای تیمش به میدان برود.

 

این در حالیست که دیگر هافبک ایتالیایی مورد علاقه کونته یعنی استفانو سنسی نیز بازی های بسیاری را در فصل جاری به علت مصدومیت از دست داده و نتوانسته تیمش را یاری کند. اینتر با شکست در بازی دیشب حالا هشت امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد و تقریبا قهرمانی در این فصل علیرغم شروعی درخشان برای آنها غیرممکن شده است.

دیدگاه‌ها