کد خبر : 1694262 | 16 تیر 1399 ساعت 22:19 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ یک؛ دربی گیلان مساوی شد

دیدار حساس سپیدرود رشت – ملوان انزلی در هفته بیست و هشتم لیگ یک با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

لیگ یک؛ دربی گیلان مساوی شد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم ملوان بود که روی ضربه محمد علی اکبر خواه در دقیقه 35 به گل رسید و بازی را یک بر صفر پیش افتاد. در حالی که بازی در نیمه نخست می رفت با همین نتیجه خاتمه یابد بابک عبدالله زاده سپیدرود را به گل رساند و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.

 

1509230

 

در نیمه دوم اما تلاش دو تیم راه به جایی نبرد و سپیدورد و ملوان در این بازی حساس امتیازات را تقسیم کردند. دربی گیلان در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کنند. سپیدرود هم اکنون با 27 امتیاز یکی از سه نامزد سقوط به دسته پایین تر بشمار می رود و ملوان هم با 28 امتیاز و حضور در رتبه پانزدهم جدول نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است. این خطر موجب شد دو تیم با احتیاط فوتبال کنند و در نهایت به یک امتیاز بسنده کنند.

 

1509231

 

سپیدرود در این بازی دیگر نادر دست نشان را به همراه نداشت. این مربی هفته قبل از کادر فنی تیم جدا شد و جای خود را به پاشازاده داد. ملوان هم در دومین بازی با هدایت اکبر میثاقیان دست پر میدان را ترک کرد. جای خالی تماشاگران گیلانی در این بازی خیلی توی ذوق می زد اما کرونا بهانه ای شده است که اینروزها تیم ها در غیاب تماشاگران به میدان بروند.

دیدگاه‌ها