کد خبر : 1694295 | 17 تیر 1399 ساعت 09:30 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب مورینیو به درگیری سون و لوریس؛ زیبا بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام درگیری بین بازیکنانش را به سود این تیم خواند.

واکنش جالب مورینیو به درگیری سون و لوریس؛ زیبا بود!

به گزار "ورزش سه"، دیشب و در پایان نیمه اول دیدار تاتنهام مقابل اورتون، هوپو لوریس و سون هیونگ مین با یگدیگر شدند و البته در ابتدای نیمه دوم آشتی کردند. ژوزه مورینیو مدعی شد این درگیری نشان می دهد بازیکنان از یکدیگر خواسته اند بیشتر برای پیروزی تلاش کنند. اسپرز در این دیدار با یک گل اورتون را مغلوب کند.

 

ژوزه مورینیو گفت: "درگیری هوگو لوریس و سون؟ زیبا بود. این اتفاق احتمالا نتیجه جلسات تیمی ما است. اگر می خواهید کسی را به خاطر این درگیر مقصر بدانید من هستم. من از بازیکنانم انتقاد کردم، زیرا به نظر من آنها به اندازه کافی منتقد خود یا یکدیگر نیستند.

 

1509259

 

من از آنها خواسته ام که انتظار بیشتری از خودشان داشته و از یکدیگر نیز بیشتر مطالبه کنند. من از بازیکنان تاتنهام درخواست کرده ام بیشتر به هم فشار وارد کنند تا همگی تمام توان خود را برای تیم خرج کنند.

 

در این موقعیت بود که کاپیتان تیم حس کرد پسری دوست داشتنی مانند سون در اواخر نیمه اول باید تلاش بیشتری انجام داده و نمایشی متفاوت از آنچه ارائه دهد در میدان نشان دهد. شاید کلمات زشتی رد و بدل شد، اما این مسئله برای رشد تیمی بسیار مهم است، زیرا در این مسیر شما باید از یکدیگر تقاضای تلاش بیشتری داشته باشید. من واقعا از رخ دادن این اتفاق خوشحال شدم و در بین نیمه نیز به آنها گفتم که وقتی شما چنینی عکس العملی دارید، تردید ندارم تا پایان بازی در کنار هم خواهید بود.

 

من می توانم از تیم و بازیکنانم بسیار محافظت کنم و مانند بسیاری از سرمربی ها فقط از داور انتقاد کنم، اما پشت درهای بسته من مسیر دیگری را طی کرده، مایکل الیور را فراموش کرده و روی بازی تمرکز می کنم."

دیدگاه‌ها