کد خبر : 1694296 | 17 تیر 1399 ساعت 09:36 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

تا زمانی که کرونا وجود دارد انتخابات فدراسیون دوومیدانی برگزار نشود

حدادی: ضربان قلبم به ۱۸۰ می‌رسد

دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: برخی اوقات که تمرینات هوازی را انجام می‌دهم ضربان قلبم بالا می‌رود و به عدد ۱۸۰ می‌رسد.

حدادی: ضربان قلبم به ۱۸۰ می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، احسان حدادی در خصوص برگزاری اردوی تمرینی خود در کیش اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشتم و اکنون هم در تهران تمریناتم را دنبال می‌کنم. قرار است به زودی جلسه‌ای با صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک داشته باشم تا در این دیدار برنامه‌هایم را به او ارائه بدهم.

وی افزود: پیگیری تمرینات بدون مربی چندان فایده‌ای نیست زیرا با حضور مربی تمرینات شکل بهتری به خود خواهد گرفت. پس از نشست با رییس کمیته ملی المپیک بیشتر برنامه‌هایم مشخص خواهد شد.

دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا در تمرینات با مشکل  مواجه است یا خیر، گفت: برخی اوقات که تمرینات هوازی را انجام می‌دهم ضربان قلبم بالا می‌رود و به عدد ۱۸۰ می‌رسد که این موضوع هم طبیعی است. در این مدت به خوبی دوران استراحت را پشت سر گذاشته بودم و از هر لحاظ اکنون بهتر هستم.

 

حدادی در مورد حضورش در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا فعلا برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست. جوایز در نظر گرفته شده برای ورزشکاران هم با توجه به وضعیت فعلی که در کشور حکفرما است چندان عجیب نیست. فدراسیون آن چه در توانش است را برای ورزشکاران برتر در نظر گرفته است. حتی اکنون شرایط هم به نحوی دارد پیش می‌رود که برگزاری رقابت‌های مجارستان هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

 

وی پیرامون اینکه آیا تعلل در برگزاری انتخابات فدراسیون چه پیادمهایی‌ می‌تواند داشته باشد، توضیح داد: به دلیل شرایط حاکم بر کشور از لحاظ بیماری کرونا بیشتر هیئت‌های استانی حفظ سلامتی برای آنها خیلی مهم است. در سال گذشته که انتخابات برگزار شد یکسری از دوستان نیامدند و بهتر است تا زمانی که کرونا وجود دارد انتخابات این رشته را برگزار نکنند، زیرا در این صورت روسای هیئت‌ها نخواهند آمد. البته این پیشنهاد من است که بگذارند کامل کرونا برطرف شود و پس از آن انتخابات این رشته را برگزار کنند و حالا هر چقدر این موضوع می‌خواهد طول بکشد.

 

نفر سوم مسابقات جهانی در مورد پرداخت بخشی از مطالبات مربی‌اش توسط فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: مبینی پرداخت بخشی از مطالبات مک ویلکینز مربی‌ام و همچنین ایگور مازگوف ماساژورم را در دستور کار خود قرار داده و امیدوارم زمانی برسد که با این دو نفر به صورت کامل تسویه حساب شود، چرا که آنها زحمت زیادی برایم می‌کشند.

 

حدادی در پایان خاطرنشان کرد: در این چند وقت اخیر فدراسیون به آرامش خوبی رسیده است هر چند که مشکلات مالی هم وجود دارد. اگر بودجه کم باشد اما دل یک رییس برای مجموعه‌اش بتپد کافی است.

دیدگاه‌ها