کد خبر : 1694297 | 17 تیر 1399 ساعت 10:25 | 227.1K بازدید | 4 دیدگاه

واکاوی یک درگیری غیرمنتظره؛

لوریس رفت سون را ادب کند، اما چرا؟ (عکس)

هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام در مورد دلایل درگیری با سون هیونگ مین توضیح داد.

لوریس رفت سون را ادب کند، اما چرا؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان برتری 0-1 تاتنهام مقابل اورتون و در لحظات پایانی نیمه اول هوگو لوریس به شدت از دست سون عصبانی شد و کار طرفین به درگیری کشید. حالا کاپیتان اسپرز رابطه بازیکنان را خوب ارزیابی کرده و مدعی شد این تیم تا پایان مبارزه خواهد کرد.

 

1509247

 

1509246

 

در لحظات پایانی نیمه اول بود که به یکباره هوگو لوریس به سمت ستاره کره ای آمد و به نظر می رسد در حال انتقاد کردن از او باشد. سون از همان ابتدا سعی در حفظ آرامش داشت و دیگر بازیکنان تاتنهام نیز تلاش کردند این بازیکن جوان را به سمت رختکن هدایت کنند. حالاهوگو لوریس فاش کرد عدم پرس مناسب از سوی سوی سون هیونگ مین باعث ایجاد موقعیت خطرناکی برای اورتون شده و او به همین دلیل از این بازیکن شاکی بوده است.

 

هوگو لوریس گفت: "این اتفاقات مربوط به رختکن است. در خارج از تیم شما می توانید هر آنچه می خواهید بگویید، اما احترام زیادی بین بازیکنان در رختکن وجود دارد. آنچه بین من و سون اتفاق افتاد گاهی اوقات بخشی از فوتبال است، اما اصلا مشکلی وجود ندارد. شما می توانید در پایان بازی شاهد آن باشید که ما از حضور در ترکیب و کسب سه امتیاز خوشحال بودیم.

 

1509268

 

چند ثانیه قبل از پایان نیمه اول و به دلیل عدم پرس مناسب ما یک شانس خوب به حریف دادیم و بله، این باعث ناراحتی من شد، اما این بخشی از فوتبال است. ما به سمت جلو حرکت می کنیم.

 

همانطور که قبلا گفته ام، ما در شرایطی هستیم که باید مبارزه کنیم. ما خوشحالیم که در این موقعیت قرار داریم، اما مهمترین موضوع فعلی این است که روی تیم متمرکز شویم و با تمام توان تلاش کنیم تا فصل به بهترین شکل ممکن تمام شود. تکرار می کنم، ما فقط می توانیم زمانی به این هدف برسیم که مانند یک تیم باشیم. در چنین فصولی جدایی و عدم اتحاد آسان نیست، اما مقابل اورتون نشان دادیم که ما هنوز در کنار هم و آماده رقابت و مبارزه تا پایان هستیم.

 

1509243

 

1509244

 

این در حالیست که دو بازیکن به نظر می رسید به قصد در ابتدای نیمه دوم و هنگام ورود به میدان در مقابل دوربین ها یکدیگر را در آغوش گرفتند تا نشان دهند همه چیز در رختکن رفع و رجوع شده است. انگار هوگو لوریس بدین روش قصد داشته به ستاره جوان اسپرز شوک وارد کند و به نظر می رسید برنامه او جواب هم داده است، زیرا تاتنهام در نیمه دوم موفق شد از تک گل برتری خود دفاع کرده و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

 

اما رویکرد ژوزه مورینیو نیز در پایان بازی جالب بود. او که در گذشته معمولا عادت داشت بازیکنان خاطی را در مقابل رسانه ها به باد انتقاد بگیرد، حالا اخیرا رویکرد به وضوح متفاوتی دارد.

 

سرمربی پرتغالی در ابتدا خودش را مقصر معرفی کرد و اذعان داشت او بوده که از بازیکنانش خواسته یکدیگر را به تلاش بیشتر تشویق کنند. او همچنین این درگیری را "زیبا" توصیف کرد و نتایج درخواست های خودش در رختکن دانست. به هر حال کسی نمی داند در رختکن تاتنهام در بین نیمه چه اتفاقی رخ داده، اما در شروع نیمه دوم و در پایان بازی که همه چیز خوب به نظر می رسید.

 

1509269

دیدگاه‌ها