کد خبر : 1694307 | 17 تیر 1399 ساعت 10:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌قارداشی: لیگ تنیس روی میز را لغو می‌کنیم اگر...

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر حق و حقوق بازیکنان از سوی باشگاه‌ها پرداخت شود، لیگ برتر را به طور رسمی تعطیل و لغو شده اعلام می‌کنیم.

علی‌قارداشی: لیگ تنیس روی میز را لغو می‌کنیم اگر...
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره شرایط برگزاری یا عدم برگزاری مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان اظهار داشت: ما طی روزهای گذشته گزارش کمیته پزشکی فدراسیون و همچنین وضعیت شیوع کرونا در کشور را دریافت کردیم و واقعاً نگران شدیم. در حال حاضر اولویت زندگی، برگزاری لیگ برتر نیست و اگر کسی به دلیل برگزاری این مسابقات مبتلا به کرونا شود، می‌تواند ضربه زیادی وارد کند. فعلاً اعلام کردیم که وقفه ایجاد کنیم تا ببینیم چه شرایطی در آینده به وجود می‌آید.
 

وی افزود: ما با چهار باشگاه حاضر در مرحله پلی‌آف مذاکراتی داشته‌ایم و اولویت اصلی در این مذاکرات، حق و حقوق اعضای تیم و ورزشکاران است. اگر این حق و حقوق از سوی باشگاه‌ها پرداخت شود، لیگ را به طور رسمی تعطیل و لغو شده اعلام می‌کنیم.

 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: ما برای برگزاری مرحله پلی‌آف اسپانسرهای خوبی گرفتیم و حق قرار بود در دو بخش پخش زنده مسابقات را نیز داشته باشیم. خدایی ناکرده اگر اتفاقی بیفتد، همه انتقاد می‌کنند. به هر حال اگر خیال‌مان از پرداخت حق ورزشکاران و مربیان راحت شود، به سمت لغو کردن لیگ برتر خواهیم رفت. واقعیت این است که بدمان نمی‌آمد لیگ را برگزار کنیم اما با وضعیتی که الان در کشور به وجود آمده، خیلی به صلاح نیست.

 

علی‌قارداشی در پاسخ به این سوال که تاکنون چقدر از مبلغ قرارداد بازیکنان حاضر در مرحله پلی‌آف پرداخت شده است؟ گفت: به طور میانگین 70 درصد پرداخت شده، اما تلاش می کنیم که این مبالغ قرارداد به طور کامل پرداخت شود. ما به دنبال رضایت حداکثری و تامین منافع صد درصدی هستیم و امیدوارم در نهایت این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها