کد خبر : 1694309 | 17 تیر 1399 ساعت 10:34 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

وضعیت مالی صنعت نفت وحشتناک است

دریس : حاج صفی می داند چطور آن شوتها را بزند

محمد دریس با انتقاد از وضعیت مالی باشگاه صنعت نفت خواستار کمک به مدیرعامل این باشگاه شد.

دریس : حاج صفی می داند چطور آن شوتها را بزند

به گزارش ورزش سه، محمد دریس دروازه بان صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار مقابل تراکتور گفت: بازی خداراشکر مسابقه خوبی بود، ما بد بازی نکردیم چون یک مقدار خسته بودیم نمایش خوبی نداشتیم. پروازمان تاخیر داشت و یک مقدار خستگی برایمان به وجود آورد و باعث شد که مثل همیشه بازی نکنیم.

 

او در مورد شانس صنعت نفت برای کسب سهمیه آسیایی هم اظهار داشت: این کار بسیار سخت است اما ما بازیکنان و کادرفنی تلاش میکنیم که در بازی های بعدی پیروز شویم و به خصوص رقبای مستقیم را شکست دهیم تا به رده های بالا برسیم. به نظرم این کار غیرممکن نیست و فقط باید تلاش کنیم.

 

دروازه‌بان تیم آبادانی درخصوص مشکلات مالی هم گفت: مشکلات مالی که چه عرض کنم، این مشکلات بسیار زیاد است و به فاجعه نزدیک شده. ما هر چند وقت یک بار دریافتی جزیی داشتیم، مدیرعامل نمی‌تواند تنهایی کار را جلو ببرد و باید به او کمک کنند. ما تا الان حدود ۵۰ درصد دریافتی داشتیم در حالی که بقیه تیم ها حداقل ۷۵ درصد داشته‌اند.

 

1508659

 

دریس درباره وضعیت کرونا هم توضیح داد: ما تا هرجایی که بتوانیم هم خود بازیکنان و هم خود مربیان رعایت میکنیم و در بیرون زمین هم مراقب هستیم اما بیماری خطرناک است. ما پنج بار تست دادیم و در دفعات اول چند مورد مثبت داشتیم اما آن ها هم به قرنطینه رفتند و الان منفی شد. در تست اول ۷ تست مثبت داشتیم اما الان صفر نفر.

 

وی در خصوص گل های استثنایی حاج صفی هم گفت: واقعیت این که احسان حاج صفی بازیکن باتجربه ای است و می‌داند چگونه باید این شوت ها را بزند اما خب پیش می‌آید ولی دیگر به آن فکر نمیکنم و به فکر بازی بعد هستم.

 

گلر آبادانی درخصوص حضور بهنام سراج هم گفت: آقای سراج مربی بومی است و الان کادرمان کلا بومی هستند. رمان از کار کردن با آن ها لذت می‌بریم و این افراد همگی انسان های خوب و مربیان کاربلدی هستند. صنعت نفت تیم شهر من است و دوست دارم در آن بمانم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها