کد خبر : 1694314 | 17 تیر 1399 ساعت 11:11 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله به مجسمه اسطوره باشگاه اورتون! (عکس)

مجسمه اسطوره باشگاه اورتون مورد هتک حرمت قرار گرفته و پلیس به دنبال یافتن خاطیان این ماجرا است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد اتفاقات غیرمترقبه در بندر لیورپول و درگیری مردم با پلیس منتشر شده و در جدیدترین حادثه باشگاه اورتون متضرر شده است. به نظر می رسد مجسمه دیکسی دین، اسطوره اورتون که در بندر لیورپول از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و هواداران همیشه آن را گلباران می کنند، در حین مراسم آتش بازی از سوی یکی از هواداران مورد آسیب قرار گرفته و عصبانیت طرفداران اورتون را در پی داشته است.

 

در بیانیه باشگاه اورتون آمده است: "اورتون در رابطه با آتش سوزی مجسمه دیکسی دین، پلیس مرسی ساید را همراهی خواهد کرد. هر کسی که اطلاعاتی مربوط به این واقعه ناامیدکننده و توام با بی احترامی دارد با پلیس در میان بگذارد. پس از بازرسی و تمیز شدن محل حادثه خوشبختانه می توانیم تایید کنیم که هیچ آسیبی دائمی به مجسمه بزرگترین گلزن ما و گل های تزئین شده در پای مجسمه وارد نشده است."

 

سخنگوی پلیس گفت: "ما فیلم هایی که شعله ور شدن مجسمه دیکسی دین در خارج از پارک گودیسون دریافت کرده ایم. ممکن بود شعله های آتش می توانند صدمات جدی به افراد وارد کرده و به مجسمه نیز خسارت وارد کنند. من از هر کسی که می داند چه کسی مسئول آتش سوزی مجسمه دیکسی دین که ​​محلی سمبلیک و مهم برای بسیاری از مردم در زمان غم و شادی است می خواهم که با ما تماس بگیرند."

 

1509282

 

دیدگاه‌ها