کد خبر : 1694319 | 17 تیر 1399 ساعت 11:16 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

جواهری و تصمیم کلیدی برای گل گهر

شکست گل گهر در برابر شهرخودرو موقعیت خوبی که برای فرار این تیم از منطقه سقوط داشت را از بین برد و حالا آن ها باید به فکر بازی شش امتیازی روز شنبه برابر پیکان باشند.

جواهری و تصمیم کلیدی برای گل گهر

به گزارش" ورزش سه" محمدجواهری مدیرعامل جوان گل گهر اینروزها ذهن و فکر شلوغی دارد؛ او برای حفظ گل گهر در لیگ برتر تصمیمات و سرمایه گذاری هایی انجام داده و در فاصله هفت هفته به پایان رقابت ها تیم باید برای سقوط نکردن بجنگد.


البته که گل گهر با وجود قهرمانی در لیگ یک ، آماده به رقابت های لیگ برتر نیامد. تیم انگار برای لیگ برتر بسته نشده بود و وینکو هرچند در لیگ یک خوب کار کرده بود اما در لیگ برتر جواب نداد. جواهری در میانه راه مجتبی جباری را به کادرفنی وینکو اضافه کرد تا شاید تیمش بتواند برای مبارزه با گرگ های لیگ برتری وزن بگیرد اما نتایج طوری نبود که مرد کروات را بتوان حفظ کرد و جباری هم متعاقب آن جدا شد.


او از هفته هفتم تغییر روی نیمکت را آغاز کرد و مجیدجلالی باتجربه را به سیرجان برد. انتخاب جلالی در آن مقطع بهترین انتخاب هم می توانست باشد چرا که او تجربه شانزده سال حضور در لیگ برتر و کارنامه خوبی داشت. گل گهر در نیم فصل هم در حد توانش خوب بازیکن گرفت؛ یونس شاکری، احمدزنده روح، سیداحمدموسوی، رضاعلیاری و میلادکمندانی و همچنین گادوین منشا به این تیم پیوستند و تیمی که خوب بسته نشده بود توانست خودش را به سطح بازی های لیگ برتر برساند.

 

1509298


تیم از نیم فصل دوم روند رو به رشدی پیدا کرد و در شش مسابقه آخرش نتایجی گرفت که همه به ماندنش امیدوار شدند. سه برد برابر صنعت نفت، استقلال و ماشین سازی و سه مساوی برابر تراکتور، سایپا و پارس جنوبی وضعیت این تیم را در جدول بهبود بخشید و آن ها برای اولین بار رتبه های غیر از پانزدهم و شانزدهم را تجربه کردند. رسیدن به رتبه سیزدهم در حالی تا قبل از شیوع کرونا برای این تیم رقم خورد که نمودار پیشرفت این تیم سیرکاملا صعودی داشت.


بعد از تعطیلی چهارماهه گل گهر اما در دوبازی حساسش برابر سپاهان و شهرخودرو دو شکست را تجربه کرد. البته که هم قلعه نویی و هم سرآسیایی سرمربیان سپاهان و شهرخودرو در پایان از عملکرد گل گهر تمجید کردند اما این نتایج فشار را روی مدیرعامل  و البته سرمربی تیم افزایش داده است.

از سیرجان خبر می رسد که جواهری اینروزها به دنبال اخذ تصمیم هایی است که بتواند تیمش را به شرایط خوب برگرداند. او در این فصل از نظر پشتیبانی کارهای زیادی برای گل گهر انجام داده و این تیم یکی از بهترین امکانات را در میان تیم های لیگ برتری دارد. آن ها البته فرصت زیادی ندارند، تیم باید روز شنبه در شهرقدس یک بازی حساس را برابر پیکان برگزار کند. تیمی که جلالی و دستیارش رضا مرتضی زاده خیلی خوب آن را می شناسند چرا که چند سال به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان و امیدهای این باشگاه کار کرده اند. با این وجود بازی با پیکان  می تواند کلید این فصل گل گهر بوده و در تصمیمات آتی مدیرعامل این باشگاه تاثیرمستقیم بگذارد.

دیدگاه‌ها