کد خبر : 1694324 | 17 تیر 1399 ساعت 11:36 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای پایان دادن به شائبه ها و شایعات 

همه تیم ها زیر نظر کمیته پزشکی تست بدهند

در لیگ برتر جزیره از 1973 عضو تیم ها تست کرونا گرفته شد که نتایج همه آنها منفی بود. بنابراین بازی ها ادامه پیدا می کند.

همه تیم ها زیر نظر کمیته پزشکی تست بدهند 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس پروتکل های بهداشتی این چندمین بار بود که از اعضای تیم ها تست گرفته می شد.نکته مهم در این بین گرفتن تست از تیم ها با مدیریت فدراسیون فوتبال انگلیس است. در ایران هم اگر این کار از سوی کمیته پزشکی انجام می شد جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نمی ماند. فولادی ها ادعا کرده اند که 16 عضو از اعضای تیم مبتلا به کرونا هستند و به همین دلیل صبح روز بازی با نساجی قا ئمشهر را ترک کردند و استقلالی ها هم اعلام کرده اند از مجموع 61 نفری که تست دادند تست 13 نفر از آنها مثبت اعلام شده که این خبر را بیمارستان مسیح دانشوری هم تایید کرده است. 

 

با وجود این اعلام ها هنوز تردیدهایی در خصوص درستی و نادرستی پاسخ این تست ها وجود دارد و دقیقا به همین دلیل است که باشگاه پارس جنوبی مدام بیانیه می دهد و مدیر عامل باشگاه نساجی هم مصاحبه می کند و خواهان این است که نتیجه دیدار برگزار نشده با فولاد 3-0 به سود آنها اعلام شود. شاید به این دلیل که در هفته های گذشته تیم دسته اولی اعلام می کند 12 نفرشان کرونا گرفته اند و بعد اعلام می کند که تست ها خطا بوده چون در یک آزمایشگاه معمولی تست دادند. نمونه دیگر تیمی بعد از خوردن 7 گل اعلام می کند 7 بازیکن کرونایی داشته؛ تیم مقابل که تست می دهد متوجه می شود هیچ یک از بازیکنانش کرونایی نشده اند و تیم مدعی هم در این هفته از بازی های دسته اول به میدان آمد. 

 

همه این ها با یک تدبیر قابل حل بود و می شد به راحتی جلوی شایعات و شائبه ها را گرفت و از همه مهمتر فولاد و استقلال هم اذیت نمی شدند، در حالی که تاکید دارند همه ادعاهای آنها در زمینه بازیکنان کرونایی صفر تا صد درست است و ابایی هم ندارند که راستی آزمایی شود. قطع به یقین شائبه ها این دو تیم را هم اذیت کرده است. تدبیر؛ همه تیم ها زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تست دهند. همان اتفاقی که درلیگ برتر جزیره رخ می دهد. مگر تیم ها ابتدای فصل زیر نظر ایفمارک تست پزشکی نمی دهند؟ این پروژه هم به راحتی قابل اجراء بود. آنوقت این کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بود که اعلام می کرد 25 درصد از اعضای دو تیم استقلال و فولاد کرونایی اند و این هفته بازی های آنها برگزار نمی شود. در این صورت جای اعتراضی برای پارس جنوبی و نساجی باقی نمی ماند. از همه مهمتر این چالش ها به وجود نمی آمد. الان هم دیر نشده. هیات فوتبال استان ها هم کمیته پزشکی دارند و اگر از این هفته تست همه تیم ها زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال انجام شود دست کم در ادامه مسیر شاهد تکرار این چالش های زشت و زننده نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها