کد خبر : 1694327 | 17 تیر 1399 ساعت 11:48 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پروتکل های بهداشتی دامن گیر تیم ملی نوجوانان

در حالی که قرار بود تمرینات تیم ملی نوجوانان دهم تیر برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آغاز شود هنوز شروع نشده و به نظر می رسد علت رعایت پروتکل های بهداشتی در کمپ تیم های ملی است.

پروتکل های بهداشتی دامن گیر تیم ملی نوجوانان 

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی با اشاره به این موضوع اعلام کرد تمرینات تیم ملی نوجوانان 15 تیر در کمپ تیم های ملی آغاز می شود اما از 15 تیر هم عبور کرده ایم و هنوز تمرینات تیم ملی نوجوانان شروع نشده است. این در حالی است که تیم های حریف تمرینات خود را آغاز کرده اند و در مسیر آماده سازی در حال برنامه ریزی برای برگزاری بازی های دوستانه هستند. 

 

فدراسیون فوتبال هنوز اطلاعیه ای در مورد شروع تمرینات تیم ملی نوجوانان صادر نکرده است. به نوعی مشخص نیست تمرینات این تیم کی آغاز می شود. جالب اینکه هنوز سرمربی تیم ملی جوانان هم مشخص نشده است در حالی که مسابقات جام ملت های جوانان آسیا و انتخابی جوانان دو ماه زودتر از بازی های نوجوانان یعنی مهر ماه در تاشکند برگزار می شود. 

 

فدراسیون فوتبال بر اساس پروتکل های بهداشتی باید از بازیکنان در بدو ورود به اردو تست کرونا بگیرد و نحوه استقرار آنها در هتل باید به گونه ای باشد که پروتکل های بهداشتی رعایت شود. گویی فدراسیون فوتبال در این برهه از زمان قادر به اجرای پروتکل های بهداشتی در کمپ تیم های ملی نیست. در غیر اینصورت دلیلی وجود نداشت که تمرینات تیم ملی نوجوانان آغاز نشود و از سویی تیم ملی جوانان هم چنان در بلاتکلیفی بسر ببرد.

دیدگاه‌ها