کد خبر : 1694331 | 17 تیر 1399 ساعت 12:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

حذف اف سی دالاس از MLS به علت تعدد مبتلایان

از ادامه حضور اف سی دالاس در رقابت های MLS ممانعت بعمل خواهد آمد.

حذف اف سی دالاس از MLS به علت تعدد مبتلایان


به گزارش "وزش سه"، در تاریخ 27 ژوئن تست 10 بازیکن و یک عضو کادر فنی تیم اف سی دالاس مثبت بوده و به همین دلیل اعضای این تیم از آن زمان تحت قرنطینه هستند و از حضور تمرین آنها در جلوگیری شده است. این باشگاه قبل از سفر به فلوریدا سه عضو با تست مثبت داشت و مشخص نیست که آیا آن دسته از بازیکنانی که تست اول شان مثبت بوده با این تیم سفر به فلوریدا سفر کرده اند یا خیر. اما حالا MLS اعلام کرد نام این باشگاه از جدول بازی ها حذف شده است.

 

دون گاربر در مورد این تصمیم گفت: "دیدگاه ما این بود که همان تعداد بازیکنان دالاس که تست مثبت تست داشته اند باید وارد قرنطینه شوند و اجازه تمرین انها صادر نمی شود. در کل تصمیم سختی گرفتیم، اما برای از سرگیری مسابقات چاره ای جز انجام این کار نداشتیم. در این شرایط ادامه لیگ از تاریخ 8 ژوئیه تا 11 آگوست برگزار می شود و 25 تیم دیگر در لیگ حضور دارند.

 

1509303

 

در صورت شیوع ویروس در بین دیگر تیم ها تصمیم بر لغو مسابقات خواهد بود، اما تا آن زمان من و باشگاه ها و مدیران لیگ بسیار متمرکز هستیم تا با هم پیش برویم. نکته مهم حفظ امنیت بازیکنان است."

 

لوچی گونزالز، سرمربی اف سی دالاس نیز گفت: "در شرایطی که ما بر روی سلامت بازیکنان، مربیان و کارکنان خود که در اورلاندو در قرنطینه هستند تمرکز داریم، متوجه این تصمیم شدیم. ما ناامید شده ایم، اما سلامتی و ایمنی کاروان ما و همچنین دیگر تیم های لیگ مهم ترین اولویت ما است."

 

انجمن بازیکنان MLS نیز در بیانیه ای گفت: "حذف اف سی دالاس از مسابقات یادآور شرایط خاص در هنگام شیوع این بیماری برای بازگشت است. بازیکنان و کادر دالاس طی چند ماه گذشته فوق العاده سخت تلاش کردند تا برای حضور در این بازی ها آماده باشند، اما حذف تیم از رقابت ها رفتاری توام با مسئولیت پذیری بوده و ضروری است."

دیدگاه‌ها