کد خبر : 1694341 | 17 تیر 1399 ساعت 12:23 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

نیکخو: خارجی های استقلال باید زودتر از لیست خارج می شدند

مشاور عالی باشگاه استقلال گفت: وقتی سعادتمند به باشگاه استقلال آمد، کرونا کشور را نیمه تعطیل کرده بود و به همین دلیل نتوانستیم به موقع کار خروج بازیکن و مربی خارجی از لیست را انجام دهیم.

نیکخو: خارجی های استقلال باید زودتر از لیست خارج می شدند

به گزارش "ورزش سه"، بهمن نیکخو در جمع خبرنگاران مقابل ساختمان سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: امروز از طرف آقای سعادتمند به سازمان لیگ آمدم تا اگر ابهامی هست، آن را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم. جلسه امروز نتایج خیلی خوب داشت چون هم باشگاه و هم سازمان لیگ به جمع بندی رسیدند. نقطه مشترکی که داشتیم این بود که حال استقلال باید خوب باشد تا حال مردم هم خوب باشد.


وی در پاسخ به این سوال که تصمیم سازمان لیگ درباره بازی استقلال و پارس جنوبی چیست، عنوان کرد: دوستان یکسری بحث ها را در چارچوب قانون و مقررات ارائه دادند و ما هم پاسخ هایمان را دادیم. یک مقدار باید تاخیرهایی که در ارائه مستندات شده را با سعه صدر بیشتری ببینند.


مشاور عالی باشگاه استقلال درباره اینکه سهیل مهدی اعلام کرده استقلال تنها تیمی است که لیستش با 38 نفر و بدون بازیکن رده سنی امید بسته شده، گفت: کرونا توقف کاملی در کلیه موضوعات به وجود اورده بود. زمانی که سعادتمند به باشگاه آمد، 16 فروردین بود و کرونا در شدت بالایی قرار داشت. حتی خود وزارت ورزش و سایر نهادها نیمه تعطیل بودند. نباید در این شرایط انتظار داشته باشید که سیستم بتواند کار خود را کامل انجام دهد. این اتفاقات باعث شد که ما نتوانیم به صورت کامل لیست تیم را چک کنیم و کارهای قانونی خارج شدن بازیکنان و مربیان را از لیست تیم انجام دهیم. در حقیقت ما حق داریم، اما قبلا باید کار خارج شدن این 2 مربی و بازیکن خارجی را زودتر انجام می دادیم. 


نیکخو در پاسخ به این سوال که مدیران قبلی باید چنین کاری را انجام می دادند، گفت: نمی خواهم درباره مدیران قبلی صحبت کنم، اما باید یکسری اقدامات حساب شده، انجام می شد. ما حالا باید عقب ماندگی ها را برطرف کنیم. 


وی درباره وضعیت همکاری استقلال و کارگزار قبلی گفت: وقتی آقای خلیل زاده قول داده که مشکلی وجود ندارد، یعنی باشگاه می تواند با اقتدار کار خود را پیش ببرد. در جلسه قبلی خود آقای خلیل زاده بود و همکاری مورد نظر انجام شد. بحث صدور رای مانده که با قول خلیل زاده امیدوارم اتفاقات بهتری رخ دهد.

دیدگاه‌ها