کد خبر : 1694363 | 17 تیر 1399 ساعت 13:45 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوت دستی تاکتیک معروف‌شان است

کنایه مهدی پاشا به میثاقیان

سرمربی سپیدرود رشت گفت : ملوان غیر از شانسی که در نیمه اول به دست آورد و در نیمه دوم که روی اوت دستی که موقعیت ایجاد کردند که یکی از تاکتیک های معروف‌شان است هیچ موقعیتی را نداشتند.

کنایه مهدی پاشا به میثاقیان

به گزارش "ورزش سه" مهدی پاشازاده سرمربی سپیدرود پس از دیدار تیمش برابر ملوان بندرانزلی در خصوص اینکه دربی گیلان با تساوی به پایان رسید اظهار داشت : بهتر هست بگوییم دربی را با تساوی به پایان رساندند اعتراض کردیم و اعتراض‌مان نیز به حق بود و از فاصله ای که ما کنار خط تا محوطه جریمه داشتیم مشخص بود که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و باید داور اعلام خطای هند میکرد که از اعلام آن امتناع کرده و همان توپ تبدیل به گل شد.

 

پاشازاده افزود : در یک دربی با این همه حساسیت چطور این قدر اشتباهات داوری در آن رخ می دهد نمی گویم که بیشتر سوت ها را به سود تیم حریف زد اما متاسفانه داور اشتباهات زیادی داشت.

 

سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد : با احترام به باشگاه ملوان صحبت هایم در خصوص باشگاه ملوان نیست و راجع به بازی صحبت می کنم امروز را از دست دادیم می توانستیم پیروز میدان شویم شانس ها و موقعیت های زیادی داشتیم. آنها غیر از شانسی که در نیمه اول به دست آوردند و در نیمه دوم که روی اوت دستی که موقعیت ایجاد کردند که یکی از تاکتیک های معروف‌شان است هیچ موقعیتی را نداشتند.

 

وی بیان داشت : تیمی را تحویل گرفتم که فقط در عرض ۲۴ ساعت یک بار آن را تمرین دادم اما در مقابل تیم ملوان بازیکنان خوبی دارد و آماده تر از ما است. ولی در کل به بازیکنانی که دارم اعتقاد کامل دارم جوانانی داریم که در ۲ الی ۳ هفته آتی مشخص می شود که چه عیاری دارند.

 

پاشازاده اظهار کرد : می توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم تیم برتر میدان بودیم اما یک سری اشتباهات سبب شد که سه امتیاز بازی را از دست بدهیم و فقط به یک امتیاز بسنده کنیم.

 

بازیکن سابق استقلال در خصوص ادامه لیگ یک نیز گفت : ما از لحاظ بازیکن کمبود داریم تعدادی را بنا به دلایلی در اختیار نداریم و تعدادی نیز مصدوم هستند ما در بازی امروز از بازیکنان امید استفاده کردیم و با توجه به اینکه با کمبود بازیکن مواجه‌ایم مجبور هستیم در دیدارهای آینده از بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم با این شرایط ادامه لیگ برای ما سخت اما قانون برای همه یکسان است حالا در این قانون یکسان چه تیمی متضرر می شود باید آن را در آینده ببینیم در خصوص اینکه بازی ها ادامه داشته باشد یا تعطیل شود نمی توانم صحبت کنم.

 

پاشازاده گفت : ما فرهنگی داریم که در این شرایط کرونایی خودمان دستورالعمل های بهداشتی رعایت نمی کنیم در تمام دنیا آمار کرونایی ها کمتر می شود اما در ایران آمار به تازگی رو به رشد و در وضعیت قرمز است. ایراد اصلی از ما است که واقعا رعایت نمی کنیم.

 

وی افزود : هم انجام دادنش و هم ندادنش مشکل می باشد و خیلی سخت است که راجب این موضوع صحبت کنیم. مسئولان باید تصمیم درستی بگیرند. اگر قانون یا مصوبه ای را وضع می کنند باید بازدهی خوبی داشته باشد و از دست ما خارج است مسئولان آمار را در اختیار دارند می توانند بهترین تصمیم را بگیرند امیدوارم که در نهایت تصمیم درستی و منطقی گرفته شود.

دیدگاه‌ها