کد خبر : 1694370 | 17 تیر 1399 ساعت 14:24 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس آلبرتو:

اگر در لیورپول موفق نشدم تقصیر خودم بود!

لوییس آلبرتو، ستاره خلاق لاتزیو در مورد دوران نه چندان خوب حضور در آنفیلد صحبت کرد.

اگر در لیورپول موفق نشدم تقصیر خودم بود!

به گزارش "ورزش سه"، لوییس آلبرتو که در سال های اخیر یکی از بهترین بازیکنان سری آ و لاتزیو بوده، روزهای نافرجامی در ترکیب لیورپول داشت و حالا خودش با پشیمانی از آن مقطع صحبت کرده است. این ستاره اسپانیایی در سال 2013 از سویا راهی لیورپول شد، تنها 12 بازی در طی سه سال برای این تیم انجام داد و مدت زیادی را به صورت قرضی در تیم های دیگر سپری کرد.

 

1509336

 

لوییس آلبرتو گفت: "شاید ناکامی در لیورپول تقصیر خودم بودم. من همه آنچه باید در مورد سطح تلاس و تمرکز در این تیم انجام می دادم را پیاده نکردم. کاری که من باید در 20 سالگی انجام می دادم را شاید در 25 سال توانستم انجام دهم. شرم آور است، زیرا من چند سال از عمر درخشش خود را دست دادم. اکنون 27 ساله هستم و سعی می کنم از روزهای آتی استفاده کنم و فکر می کنم زمان زیادی برای ادامه لذت بردن از دوران ورزشی ام باقی مانده است.

 

من اسپانیا را نیز خیلی زود ترک کردم و در تیم دوم بارسلونا نماندم. در ادامه توانستم در لیورپول کمی با شرایط سازگار شوم، اما این اتفاق با سرعت کمی رخ داد. در نهایت توانستم در این باشگاه به سطح خوبی برسم، اما زمان زیادی برای بازی کردن در اختیار نداشتم و متاسفانه ما شانس کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را پیدا نکردیم."

دیدگاه‌ها