کد خبر : 1694379 | 17 تیر 1399 ساعت 14:30 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی: هنوز راه زیادی تا صعود داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: فعلا مسیر زیادی برای ادامه راه و رسیدن به هدف‌مان داریم که باید با سخت گیری و تلاش به راه‌مان ادامه دهیم‌.

ربیعی: هنوز راه زیادی تا صعود داریم

به گزارش "ورزش سه" محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در خصوص بازی با رایکا بابل گفت: ابتدا جا دارد به اعضای تیم رایکا بابت اینکه جانانه و مقاوم برابر ما بازی کردند تبریک بگویم.

 

ربیعی افزود: ما بازی های رایکا را دیده بودیم این تیم بسیار خوب و سخت کوش است که امیدوارم در ادامه راه‌ موفق باشند.

 

سرمربی مس رفسنجان بیان داشت: بازی امروز درگیرانه بود و شرایط جوی حاکم بر رفسنجان بر روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. از دقایق ابتدایی تا پایان بازی باد شدیدی در حال وزیدن بود که بالاخره تاثیری بر روی مسیر و کیفیت بازی داشت.

 

وی ادامه داد: نیمه اول هم تحت تاثیر شرایط جوی قرار گرفتیم و هم بازیکنان به خاطر اینکه سه امتیاز را کسب کنند عجولانه بازی کردند که این موضوع سبب شد تا پاس های اشتباه زیادی داشته باشیم‌.

 

ربیعی اظهار داشت: با وجود اینکه در نیمه دوم باد مخالف جهت می وزید و بر روی بازی ما تاثیر زیادی داشت اما با این حال موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم و حتی می توانستیم گل های زیادی را هم وارد دروازه حریف کنیم.

 

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: فعلا مسیر زیادی برای ادامه راه و رسیدن به هدف‌مان داریم که باید با سخت گیری و تلاش به راه‌مان ادامه دهیم‌.

 

وی در خصوص داوری بازی نیز گفت: به نظر من داوری مشکلی نداشت و قضاوت خوبی را انجام دادند ما نیز سعی کردیم همکاری لازم را در جهت آرامش داوران در درون زمین داشته باشیم.

دیدگاه‌ها