کد خبر : 1694384 | 17 تیر 1399 ساعت 14:48 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش چشمگیر تعداد فوتی‌ها؛

آمار کرونا در ایران؛ تست ۲۶۳۷ نفر مثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جان‌باختگان ویروس کرونا را در ایران اعلام کرد.

آمار کرونا در ایران؛ تست ۲۶۳۷ نفر مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، سیما سادات لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: از ظهر دیروز تا ظهر امروز سه‌شنبه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید. از بین موارد جدید، یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.

 

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

لاری اضافه کرد: ۳ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

او عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: همانند دو روز اخیر استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، زنجان، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار هستند.

 

گفتنی است، امروز تعداد موارد جدید مبتلا به کرونا و آمار جان باختگان در ایران نسبت به دیروز دوشنبه با افزایش مواجه بوده است.

 

دیدگاه‌ها