کد خبر : 1694390 | 17 تیر 1399 ساعت 14:41 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای غرامت هنگفت باشگاه بارسلونا از نایکی

تاخیر در توزیع پیراهن های جدید بارسلونا از سوی نایکی که به دلیل یک مشکل عجیب رخ داد باعث خشم باشگاه کاتالان شده است.

تقاضای غرامت هنگفت باشگاه بارسلونا از نایکی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، قرار بود از پیراهن جدید باشگاه بارسلونا در بازی برابر اسپانیول(18 تیر) رونمایی شود ولی اسپورت و موندودپورتیوو گزارش دادند که رونمایی به تاخیر افتاده است.

دلیل این تاخیر به مشکلی عجیب در کیفیت پیراهن ها مربوط است به این صورت که پیراهن ها هنگام شست و شو یا تعریق، کمرنگ می شوند که در نوع خود جالب توجه است. به همین دلیل نایکی باید دوباره پیراهن هایی جدید تحویل باشگاه بارسلونا و فروشگاه های رسمی این باشگاه بدهد.

از این ناحیه هم نایکی و هم فروشگاه های رسمی بارسلونا که بعضا پیراهن ها را پیش فروش کرده بودند، متضرر خواهند شد.

در واقع دو نوع پیراهن به بارسا تحویل داده شده بود. اولی "Vapor Match" که گران تر است و هیچ مشکلی نداشت و دومی "Stadium" که این سری پیراهن ها دچار مشکل بودند.

 

 

 

1509339

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو باشگاه بارسلونا به شکلی جدی به نایکی هشدار داده و شکایت خود را به گوش این کمپانی معتبر رسانده است. بارسلونا معتقد است الان بهترین زمان برای فروش پیراهن ها بود به خصوص که باشگاه به خاطر شرایط کرونا دچار ضرر اقتصادی فراوانی شده است.

فروشگاه های رسمی بارسلونا نزدیک به سه ماه تعطیل بودند ولی حالا که مشکلی برای فعالیت ندارند، پیراهن های جدید باشگاه دچار مشکل شده اند و قابل فروش نیستند.

 

طبق این گزارش، رقم خسارت برآورده شده از سوی باشگاه بارسلونا بین 15 تا 20 میلیون یورو بوده و آنها از نایکی درخواست غرامت کرده اند. قرار است هفته بعد دور جدیدی از گفت و گو ها بین دو طرف به انجام برسد و اگر نایکی از پرداخت این غرامت سر باز بزند، بارسلونا کار را به دادگاه خواهد کشاند.

بارسلونا و نایکی تا سال 2028 با یکدیگر قرارداد همکاری دارند.

دیدگاه‌ها