کد خبر : 1694391 | 17 تیر 1399 ساعت 14:58 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

دلیل افت کیفی لائوتارو از زبان مدیر اینتر

لائوتارو مارتینز پس از شروع مجدد سری آ نتوانسته همان ستاره گلزن سابق نشان دهد.

دلیل افت کیفی لائوتارو از زبان مدیر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته ها به دنبال جذب لائوتاور مارتینز بود ولی حالا شانس به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی را از طریق فعال کردن بند فسخ او از دست داده است.

زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز امروز به پایان می رسد و مدیران اینتر امیدوار هستند که این محرک مناسبی برای جلوگیری از انتقال ستاره 22 ساله بارسلونا شده و باعث تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر گردد. ستاره آرژانتینی در قرارداد فعلی اش بند آزادسازی به ارزش 111 میلیون یورو داشت، اما این بند فقط تا تاریخ 7 جولای برای تیم های غیر ایتالیایی قابل فعال شدن بود.

 

 

1507836

 

 

در دوران قرنطینه رسانه های کاتالونیا خبر از توافق بارسا با لائوتاور داده بودند ولی باشگاه اینتر در نهایت تسلیم فشار باشگاه کاتالان نشد. به په ماروتا مدیر اجرایی اینتر اخیرا گفت که حاضر نیستند ستاره های خود را تقدیم باشگاه های دیگر کنند.

لائوتاور از زمان شروع مجدد سری آ نتوانسته درخشش خاصی داشته باشد و از فرم سابق خود فاصله گرفته است. او برابر بولونیا یک پنالتی حساس را از دست داد در حالی که می توانست تیمش را 2-0 پیش بیندازد اما در نهایت بازی با برتری 1-2 بولونیا به اتمام رسید.

 

1363225

 

 

ماروتا معتقد است که شایعات زیاد در مورد لائوتارو روی کیفیت او اثر منفی گذاشته اند:«  لائوتارو فقط 23 سال دارد و در چنین شرایطی شایعات او را احاطه کرده اند. قبل از توقف سری آ به دلیل شیوع کرونا، عملکرد او تحسین بر انگیز بود و طبیعی بود که توجه چندین باشگاه بزرگ را به خود جلب کند اما حالا زمانش است که او بار دیگر به آرامش رسد و کارش را به دور از شایعات ادامه دهد. همین اخبار ضد و نقیض باعث به هم خوردن تمرکز لائوتارو شده اند اما او باید یک بار دیگر شور گذشته را پیدا کرده و تعدش به اینتر را ثابت کند.»

 

دیدگاه‌ها