کد خبر : 1694396 | 17 تیر 1399 ساعت 15:35 | 34.8K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش آاس؛

ترجمه اشتباه دلیل پنالتی اعلام نشدن خطای راموس!

در اسپانیا مدعی شده اند که یکی از قوانین داوری بین المللی به غلط ترجمه شده و بر اساس آن خطای راموس روی بازیکن بیلبائو پنالتی اعلام نشده است.

ترجمه اشتباه دلیل پنالتی اعلام نشدن خطای راموس!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه موفق شد در یک دیدار حیاتی و بسیار مهم با ضربه سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی اتلتیک بیلبائو را در ورزشگاه سن مامس شکست دهد. اتفاقی که باعث شد حالا شاگردان زین الدین زیدان شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های فصل جاری لالیگا داشته باشند.

 

 

1508797

 

 

بعد از به ثمر رسیدن گل رئال مادرید، صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه این تیم رخ داد. جایی که سرخیو راموس با یک خطای نسبتاً شدید، مچ پای رائول گارسیا را هدف قرار داد اما نه داور مسابقه ونه VAR آن را خطا تشخیص ندادند؛ موضوعی که موجی از اعتراضات هواداران بیلبائو و حتی بارسلونا را در پی داشت. 

برخی معتقدند چون در برخورد راموس و رائول گارسیا توپ حضور نداشت، داور و وی ای آر در عدم اعلام پنالتی درست عمل کرده اند ولی آاس گزارش داد که در قانون 12 داوری فیفا هرگونه خطا درون محوطه جریمه حتی اگر توپی در میان نباشد، پنالتی محسوب می شود. این قانون اما به طرز عجیبی در اسپانیا اصلاح شده و جمله لزوم در میان بودن توپ بین دو بازیکن اضافه شده است.

 

وی ای آر در بازی های رئال برابر والنسیا، سوسیداد و بیلبائو نقش مهمی به سود رئال ایفا کرده و این اعتراضات زیادی را از جانب بارسلونا به دنبال داشته است.

 

دیدگاه‌ها