کد خبر : 1694398 | 17 تیر 1399 ساعت 15:46 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

4 امتیاز از دو مسابقه؛

شروع خوب میثاقیان در انزلی

سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران که سابقه بالایی در آوردن تیم‌ها از لیگ دسته اول به لیگ برتر و حفظ تیم‌ها در لیگ برتر دارد، امسال چالش جدیدی را در انزلی پذیرفته است.

شروع خوب میثاقیان در انزلی

به گزارش "ورزش سه" پس از ماه‌ها استراحت و دوری از فوتبال، دوباره اکبر میثاقیان مربی قدیمی و باتجربه فوتبال ایران به عرصه مربیگری بازگشت؛ او به جای محمد احمدزاده راهی ملوان بندرانزلی شده تا ماموریت تازه‌ای را به سرانجام برساند. میثاقیان که بیش از حضور در ملوان نشان داد در صعود از دسته اول به لیگ برتر و حفظ تیم‌ها در لیگ برتر متخصص است، این‌بار تجربه‌ای متفاوت را در انزلی پذیرفته است.

 

اکبر میثاقیان باید برای جلوگیری از سقوط ملوان به لیگ دسته دوم تلاش کند؛ ماموریتی که از هفته گذشته با پیروزی آغاز شد و شب گذشته در ال‌گیلانو با تساوی برابر سپیدرود ادامه داشت تا کارنامه میثاقیان در انزلی، دو مسابقه و 4 امتیاز باشد. ملوان در منطقه قرمز جدول لیگ دسته اول قرار دارد و در کنار تیم‌های نیروی زمینی، رایکا بابل و سپیدرود رشت مربع فانوس به دستان لیگ دسته اول را تشکیل می‌دهند. سقوط علم و ادب هم که دیشب قطعی شد تا از جمع این چهار تیم، دو تیم راهی لیگ دسته دوم کشور شوند.

 

میثاقیان 6 فینال دیگر را در لیگ برای بقای قوی سپید دارد؛ او چنین شرایطی را حدود سه سال قبل در مشهد تجربه کرده بود و سیاه جامگان را در چنین شرایطی موفق شد در لیگ برتر نگه دارد اما حال در یک دسته پایین‌تر، اکبرآقا ماموریت دارد تا ملوان را در لیگ یک حفظ کند. او شروع خوبی در انزلی داشت و باید دید می‌تواند 6 مصاف پیش‌روی را هم با موفقیت پشت سر بگذارد و تیم را در لیگ حفظ کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها