کد خبر : 1694399 | 17 تیر 1399 ساعت 15:48 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمودنیا: مگر نیامدن شهرداری و داماش دست ما بود؟

واکنش مدیرعامل مس کرمان به حرف های کرمانی‌مقدم

محمودنیا مدیرعامل مس کرمان می گوید فوتبالی است از پیشینه کرمانی مقدم آگاه است و می گوید دلیلی برای شکایت از او وجود ندارد.

واکنش مدیرعامل مس کرمان به حرف های کرمانی‌مقدم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از حساس ترین نبردهای لیگ یک در تهران میان دو تیم مس کرمان و بادران برگزار شد و در پایان این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مچ شاگردان فرهاد کاظمی را خواباندند و حالا با کسب 50  امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته اند و با امیدواری زیادی به بازی های پیش رو می اندیشند.


پس از پایان این بازی کرمانی مقدم مصاحبه ای با ورزش سه انجام داد و اتهاماتی به باشگاه مس کرمان وارد کرد که حالا با واکنش محمود محمودنیا مدیرعامل باشگاه مس مواجه شده است.


این مصاحبه را در ادامه بخوانید.

 

می دانیم بازی سختی در دربی داریم


بازی با مس رفسنجان دربی کرمان و پیش بینی می کردیم، بازی سختی باشد؛ بازی دیروز خیلی حساس بود و با این برد خلیی امیدوار شدیم و به امید خدا بتوانیم مدیریت کنیم و در 6 هفته باقی مانده همین روند را ادامه دهیم.

 

فلسفه باشگاه مس کرمان رعایت بازی جوانمردانه است


به هر صورت باشگاه مس کرمان همیشه فلسفه داشته و رعایت بازی جوانمردانه همیشه یکی از ارکان اساسی باشگاه بوده و بر فعالیت های ورزشی باشگاه حاکم بوده است. من قبلا در مس رفسنجان و همینطور مسئولیت های دیگری که داشته ام، به این موضوع حساس بوده ام.

 

ارزش ها ما را کنار یکدیگر حفظ کرده است


اعتقادم دارم با تمام مشکلاتی که وجود دارد، در حال حاضر هم پاکی های فوتبال خیلی بیشتر از ناپاکی های آن است. خیلی از مربیان سعی بر رعایت اخلاق و رفتار جوانمردانه دارند و در واقع این ارزش ها است که ما را کنار یکدیگر حفظ کرده است.

 

سبقه آقای کرمانی مشخص است


به هر حال اگر بخواهم در مورد حرف های آقای کرمانی مقدم صحبت کنم، باید بگویم که من فوتبالی هستم و به خوبی از سبقه ایشان مطلعم و کسانی هم که فوتبالی باشند، او را می شناسند، که چه رفتاری دارد. گذشته از این موارد، وقتی یک نفر که در فوتبال بوده و حالا هم مربیگری می کند، می آید در مورد باشگاه مس کرمان که پیشینه اش مشخص است، حرف می زند، دیگر تکلیف مشخص است.  من باید از مردم کرمان هم دفاع کنم. باشگاه های کرمانی همیشه سعی می کنند اصول اخلاقی را رعایت می کنند. ایشان بهتر است در مورد تیم خودش صحبت کند که می داند چه سبقه ای دارد.

 

مجتبی حسینی سالم ترین مربی فوتبال است


خوشبختانه سرمربی ما یکی از سالم ترین مربیان ایران است. من یک سال است که با او کار می کنم. سالم ترین مربی است و حرفه ای کار می‌کند و فقط به فکر پیشرفت تیمش است. او هیچ وقت وارد این مباحث نمی شود و  ما هم که مشخص است. ایشان بهتر است در مورد خودش صحبت کند و حق ندارد که در مورد باشگاه مس کرمان دارد.

 

نیامدن شهرداری و داماش به کرمان و گرفتن 6 امتیاز؟ دست ما نبود...


شهرداری که واقعا وقتی نیامد و بازی لغو شد و خیلی ناراحت شدیم. داماش هم درگیر مسائل داخلی خودش بود. اصلا این ها ربطی به ما ندارد. همان زمان هم، من و آقای حسینی مربی تیم، گفتیم حق می دهیم به تیم های دیگر که نگران باشند. ما تا آخرین لحظه نگران بودیم و دیگر نیامدند و دست ما نبود.


داوری در حال پیشرفت است


آقای کرمانی مقدم در صحبت هایش از داوری هم انتقاد کرده اند ولی داور خوب سوت زد. اشتباهاتی داشت که هم برای تیم ما بود و هم برای تیم بادران ولی در نتیجه بازی تاثیر گذار نبود. در مجموع شرایط داوری خوب و در حال پیشرفت است؛ بازی هفته گذشته ما مقابل مس رفسنجان هم با قضاوت آقای کاظمی خیلی خوب سوت زده شد. دیروز هم آقای زاهدی فر بود و حتی اگر ما می باختیم هم اعتراضی به عملکرد داور نداشتم.


 
پیگیری حقوقی اظهارات آقای کرمانی مقدم؟


نه ایشان از موضع خودشان حرف زده و ما برای آقای کاظمی و باشگاه بادران احترام قائلیم. به هر حال آنها زحمت خودشان را می کشند. من شخصا سبقه آقای کرمانی مقدم را می دانم و فکر نمی کنم پیگیری حقوقی کار مناسب و اثربخشی در مورد ایشان باشد.

 

فدراسیون نظارت کند تا شبهه ایجاد نشود


باور کنید طی هفته گذشته بارها با باشگاه ما در مورد اتفاقاتی که پیرامون باشگاه آلومینیوم رخ داده، تماس گرفته شده است. ما در این زمینه بیانیه ای منتشر کردیم و در آن اشاره داشتیم که فقط به فوتبال پاک فکر می کنیم. ما معتقد دستکاری در نتایج بازی ها نیستیم ولی انتظار داریم که فدراسیون به ویژه در این هفته های پایانی نظارت و دقت بیشتری بر کار تیم ها داشته باشد تا خدایی ناکرده شبهه ای ایجاد نشود.

دیدگاه‌ها