کد خبر : 1694404 | 17 تیر 1399 ساعت 16:14 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پنجشنبه سرنوشت ساز در انتظار بارسلونا و سیتی

تا روز پنجشنبه مشخص نخواهد شد که سیتی و بارسا در ورزشگاه خود میزبان رئال و ناپولی خواهند بود یا در زمینی بی طرف.

پنجشنبه سرنوشت ساز در انتظار بارسلونا و سیتی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش اعلام شد که بازی های باقیمانده از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان روزهای 7 و 8 جولای(17 و 18 مرداد) به انجام خواهند رسید.

سیتی میزبان رئال است، بارسا از ناپولی پذیرایی خواهد کرد. یوونتوس باید شکست دور رفت برابر لیون را جبران کند و بایرن هم میزبانی از چلسی را عهده دار خواهد بود.

 

 

1509112

 

 

یوفا اعلام کرده بود که دور یک چهارم تا فینال به صورت مجتمع و تک بازی در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد و در نظر داشت که بازی های برگشت باقیمانده یک هشتم نهایی نیز در دو شهر پورتو و گیمارژ برگزار شود اما بارسلونا و سیتی این روزها در حال وارد کردن فشار روی یوفا هستند تا بازی ها در زمین بی طرف برگزار نشوند.

 

روز گذشته آاس ادعا کرد که اتحادیه فوتبال اروپا تسلیم خواسته این دو باشگاه شده و بازی های باقیمانده یک هشتم نهایی در پرتغال انجام نخواهند شد ولی امروز مارکا ادعای دیگری را مطرح کرد. بر این اساس یوفا فعلا شرایط کشور پرتغال را از لحاظ شیوع کرونا تحت نظر دارد و در این زمینه هر احتمالی متصور خواهد بود.

 

 

1509365

 

 

در واقع تا روز پنجشنبه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و هنوز مشخص نیست که میزبانی به تیم ها خواهد رسید یا همه چیز به زمین بی طرف کشیده خواهد شد. امروز جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا گفت که خوشبین هستند که در نوکمپ از ناپولی میزبانی کنند.

 

لازم به ذکر است که سیتی بازی رفت را در برنابئو از رئال 1-2 برده، بارسا در زمین ناپولی 1-1 متوقف شد. بایرن در زمین چلسی به برتری 0-3 رسید و یوونتوس هم بازی رفت را در زمین لیون با یک گل واگذار کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها