کد خبر : 1694410 | 17 تیر 1399 ساعت 16:29 | 48.8K بازدید | 3 دیدگاه

کنعانی زادگان: دوست دارم پرسپولیس بمانم اما ...

مدافع جوان و میانی تیم پرسپولیس می‌گوید اگر تیمش به قهرمانی لیگ نوزدهم برسد، او برنامه خاصی برای جشن قهرمانی دارد و جای هواداران بسیار خالی است.

کنعانی زادگان: دوست دارم پرسپولیس بمانم اما ...

به گزارش "ورزش سه" حسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس در شرایط این تیم در جدول و فاصله 12 امتیازی با سایر رقبا و شانس بالای قهرمانی پرسپولیس گفت: شرایط تیم‌مان از لحاظ روحی و روانی خوب نیست اما لحاظ فنی، در شرایط خوبی هستیم و تک تک بازیکنان آن‌چه کادرفنی می‌خواهد را در زمین پیاده سازی می‌کنند؛ خیلی خوشحال هستیم که توانستیم فاصله امتیازی را ایجاد کنیم و این نشان می‌دهد که چقدر قدرت پرسپولیس بالاست و این‌که در سالهای اخیر همه پرسپولیس را در قامت یک قهرمان شناختند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا امسال هم جام چهارم، جام قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.

 

مدافع پرسپولیس درباره دیدار اخیر تیمش برابر شاهین و برد سخت برابر این تیم قعرجدولی افزود: مالکیت توپ در اختیار تیم ما بود اما شاهین آماده بود تا با دفاع یازده نفر از ما امتیاز بگیرد؛ تیم شاهین تیم ریشه‌داری است و برای‌شان احترام قائلم اما آن‌ها از دقیقه یک تا 90 دفاع کردند و گلزنی به این تیم‌ها بسیار سخت است چرا که لایه‌های دفاعی متعددی دارند و خطوط‌شان به هم نزدیک هستند. مشابه خطایی که داور کمال را اخراج کرد، چند دقیقه قبل از آن رخ داد و روی کامیابی نیا خطا شد اما داور از صحنه گذشت ولی درباره صحنه خطای کمال، کامیابی نیا را اخراج کرد!

 

وی ادامه داد: حدود یک نیمه ده نفره بازی کردیم و کارمان بسیار سخت شد، در نیمه دوم با ورود بشار تیم شکل خوبی گرفت و توانستیم روند رو به جلو خودمان را حفظ کنیم و به بازی سرعت دادیم و به گل زدیم؛ این 9 بازی برای ما هر کدام نقش یک فینال رو دارند و خداراشکر که در برابر شاهین هم به پیروزی رسیدیم و هم کلین‌شیت کردیم. بازی به بازی جلو خواهیم آمد و حریف را آنالیز می‌کنیم و آنچه کادرفنی به ما دستور می‌دهند را در زمین پیدا می‌کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

کنعانی زادگان درباره قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: نه، هنوز قهرمانی‌مان قطعی نشده است و فکر می‌کنم دو بازی یا سه بازی دیگر را باید ببریم تا قهرمانی‌مان قطعی شود و چند بازی پایانی تشریفاتی شود؛ اما باید بگویم حقیقتا در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و صددرصد نمی‌توانیم بگوییم قهرمان شدیم. ما مغرور نمی‌شویم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم و برای اسم بزرگ پرسپولیس که در آسیا همه از این تیم به عنوان یک تیم بزرگ، یاد می‌کنند تلاش خواهیم کرد تا جام قهرمانی را به دست آوریم.

 

حسین کنعانی زادگان درباره اولین قهرمانی‌اش در لیگ نیز توضیح داد: قهرمانی احتمالی امسال، اولین تجربه قهرمانی برای من در لیگ برتر است و دوست داشتیم که هواداران در روز قهرمانی‌مان باشند اما متاسفانه امکان این اتفاق نیست و از بدشانسی ماست که هواداران‌مان را در روز قهرمانی کنار خود نداریم؛ امیدوارم اما خوشحالی که ما انجام می‌دهیم از قاب تلویزیون، هواداران ببینند و خوشحال شوند.

 

وی درباره این‌که آیا برنامه ویژه هم برای قهرمانی دارد، گفت: انشالله شادی معروف (یزله) را انجام خواهم داد.

 

مدافع تیم پرسپولیس درباره شرایط کرونا در این تیم و فوتبال ایران افزود: ما پروتکل‌های بهداشتی را خوب رعایت می‌کنیم و هر روز رختکن‌ها ما ضدعفونی می‌شوند و از همه مهم‌تر، تک تک بازیکنان ما بهداشتی فردی را رعایت می‌کنند تا اتفاقی برای کسی نیفتد؛ حتی در تمرینات فاصله گذاری را تا حد امکان رعایت می‌کنیم و با یکدیگر خوش و بش هم نداریم. واضح است که هر کسی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند، مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. نمی‌دانم چقدر ابتلای بازیکنان و کادر استقلال و فولاد صحت دارد اما اگر این مسئله اتفاق افتاده باشد، چون واقعا به دور از کری خوانی‌ها، همگی دوستان من هستند و اگر چنین اتفاقی برایشان رخ داده، انشالله زودتر سلامتی‌شان را به دست آورند و دوران قرنطینه نقاهت‌شان به پایان برسد و دوباره آن‌ها را در مستطیل سبز ببینیم.

 

1509092

 

او درباره همشهری بودن با محمد دانشگر و مهدی قائدی توضیح داد: با دانشگر همشهری نیستم و حدود چهار ساعت بین زادگان من و او فاصله است اما از دوران تیم ملی نوجوانان، جوانان و امیدها با او هم‌تیمی بودم؛ واقعا از این‌که بازیکنانی مثل دانشگر، قائدی و بیت سعید مبتلای به کرونا شدند، ناراحت شدم اما صحبتی با آن‌ها نداشتم که ببینم شرایط از چه قرار است چرا که با دو بازیکن که صحبت کردم گفتند قرار است دوباره تست بدهند تا کامل شرایط مشخص شود.

 

کنعانی زادگان درباره شایعه ابتلای علیپور و چند بازیکن دیگر در پرسپولیس گفت: شایعه است و برای تیم ما حاشیه درست کردند؛ چرا که چنین چیزی اصلا نبود و تنها دو عضو کادر تدارکات مبتلا شده بودند و خداراشکر الان بهبود یافتند و در تمرین حضور دارند.

 

مدافع پرسپولیس درباره خط دفاعی این تیم و نیمکت نشین شدن جلال حسینی حاضر به پاسخگویی نشد و گفت صحبتی در این‌باره نمی‌خواهد انجام دهد.

 

حسین کنعانی زادگان درباره آینده‌اش و پیشنهادات خارجی مطرح شده، توضیح داد: برای بازیکن ملی‌پوش و این‌که در بهترین تیم ایران بازی می‌کند، پیشنهاد می‌آید و این مسئله طبیعی است؛ من دوست دارم پیشرفت کنم و به اروپا بروم گرچه در 17 سالگی، لیگ اروپا را تجربه کردم و لژیونر شدم اما هر کسی آرزو دارد در تیم‌های خوب اروپایی بازی کند و نمی‌گویم نه و پیشنهاد دارم اما فکر نمی‎کنم به این دلیل که در برهه زمانی هستیم که فقط به قهرمانی پرسپولیس و شادی هواداران فکر می‌کنم. چرا که از روز اولی که پرسپولیس آمدم گفتم با دل و جان برای این تیم بازی خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی را تقدیم هواداران کینم و در حال حاضر، همه فکر و ذکرم قهرمانی پرسپولیس است و بعد از آن‌که فصل به اتمام رسید، با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنیم و درباره آینده تصمیم می‌گیریم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم چون اولین تیمی که لیگ برتر آمدم، پرسپولیس بوده اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

مدافع ملی‌پوش سرخپوشان درباره حواشی لژیونر شدنش در 17 سالگی‌اش هم گفت: اوضاع مالی اذیت شدم وگرنه فوتبالی پیشرفت کردم و توانستم به تیم ملی دعوت شوم؛ سن کمی داشتم و با توجه به اینکه قرضی از پرسپولیس رفته بودم، باید حقوقم را این باشگاه پرداخت می‌کرد برای همین به لحاظ مالی به مشکل خورده بودم. باشگاه پرسپولیس باید به حساب تیم پرتغالی پول واریز می‌کرد تا حقوقم را بگیرم که اینجا به مشکل خورده بودیم وگرنه به لحاظ امکانات و تمرین و ... اوضاع خوبی بود.

 

در بخش پایانی صحبت‌هایش، کنعانی زادگان درباره تیم ملی و حضور اسکوچیچ و جدایی احتمالی باقری از پرسپولیس افزود: خیلی خوشحالم که یک مربی خارجی سرمربی تیم ملی شده و این‌که صددرصد مربیان ایرانی خوب هستند اما مربی خارجی سبک کاری‌اش متفاوت است و بسیار جزئی‌تر به فوتبال نگاه می‌کند؛ خداراشکر از زمانی که به تیم ملی دعوت شدم، همه مربیان خارجی بودند و سعی کردم بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم. از حضور آقای اسکوچیچ خوشحالم و مطمئنم ایشان در تیم ملی نتیجه خواهند گرفت به ویژه اینکه در لیگ برتر مربیگری کردند و شناخت کاملی نسبت به فوتبال ایران دارند و در بازی‌های اخیر ما هم از نزدیک تماشاگر مسابقات‌مان بودند و من هم در این دو مسابقه نمایش خوبی داشتم. انشالله یک تیم ملی خیلی خوب داشته باشیم و بتوانیم به جام جهانی برویم. آقا کریم خیلی بزرگ هستند و اسطوره باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آیند و صحبت‌هایی شده که ایشان قرار است به تیم ملی بروند، اما ایشان آنقدر بزرگ هستند که من بتوانم درباره ایشان اظهارنظر کنم و وقتی کنارشان می‌ایستم، دست و پایم به لرزه در می‌آید بویژه آنکه از اولین حضورم در 17 سالگی در این تیم تا الان، ایشان در کنار پرسپولیس بودند.

دیدگاه‌ها